Практикаға бағытталған оқыту: тәжірибе және қазіргі тенденциялар
Медициналық білім берудегі қазіргі әлемдік тенденциялар мазмұнға да, қолданылатын білім беру технологияларына да талаптарды өзгертті. Үздік әлемдік медициналық мектептердің табысының негізі негізгі факторлардың үйлесуі болып табылады: ресурстардың, талантты оқытушылар мен студенттердің болуы, оқытудың түпкілікті нәтижелеріне бағдарланған білім беру бағдарламаларын әзірлеу, жаңғырту және іске асыру. Бүгінгі таңда оқу процесі, ең алдымен, дәрігерлердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.
Медициналық білім беру оқыту мен оқытудың заманауи тәсілдерін үнемі жаңартып отырады және бүгінгі таңда цифрлық оқулықтар, жасанды интеллект, виртуалды класстар, әлеуметтік медиа, ашық онлайн оқыту, медиа сауаттылық, геймификация, инверттелген оқыту және т.б. сияқты білім беру технологияларындағы оннан астам инновациялық трендтер жіктелген.
Құзыреттілік тәсілге негізделген білім беруді іске асыру мақсатында студенттер мен оқытушылардың құзыреттілік салалары анықталды: оқу жоспарын әзірлеуден бастап инновациялық оқыту технологияларын енгізуге және білім берудің әртүрлі деңгейлерінде бағалауға дейін. Кез келген оқытушының ең маңызды жауапкершілігі оқытудың түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізу және болашақ дәрігердің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.
Инновациялық оқыту технологияларын енгізу-қоғамның талаптары мен күтулеріне сәйкес денсаулық сақтау жүйесінің болашақ маманын даярлауға мүмкіндік беретін тиімді медициналық білім берудің тағы бір маңызды жағы.
Симуляциялық оқыту-бұл оқудағы олқылықтарды толтыратын және сонымен бірге пациенттер үшін қауіпті азайтатын білім беру мүмкіндіктерін ұсынудың тартымды шешімі. Реанимация бөлімшелеріндегі пациенттер инвазивті процедураларды және команданың тиімді жұмысын қажет етеді, бұл жағдайда симуляциялық оқыту реанимация тәжірибесіне қажетті техникалық және командалық дағдыларды қауіпсіз оқыту және жаттықтыру үшін қолайлы. Модельдеуді студенттерге, медицина қызметкерлеріне төтенше жағдай туындаған кезде командада тиімді жұмыс істеуге үйрету үшін де, команданың әрбір мүшесіне осы өмірге қауіп төндіретін жағдайда нақты пациентке ең жақсы көмек көрсету үшін жеке тапсырмаларын дұрыс орындауға машықтануға мүмкіндік беру үшін де пайдалануға болады.
Осылайша, медициналық кәсіптің ерекшелігі медициналық жоғары оқу орындары оқытушыларының да, білім алушылардың да алған білімінің сапасын қамтамасыз ету үшін жоғары жауапкершілігін, білім беру процесіне әрбір қатысушының оқытудың түпкілікті нәтижесі үшін ортақ жауапкершілігін, қоғам мен уақыттың қажеттіліктеріне жауап беретін білім беру бағдарламалары мен оқыту технологияларын енгізу мен жетілдіруді талап етеді, олардың түпкі мақсаты әрбір ел халқының денсаулығын сақтау және арттыру болып табылады. Практикаға бағытталған оқытудың негізгі артықшылықтарының бірі-кәсіби дағдыларды дамыту. Бұл әдіс теориялық білімді іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді, бұл материалды тереңірек түсінуге ықпал етеді.