Педиатрияда симуляциялық оқытуды қолдану болашақ дәрігерлерде жақсы клиникалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді

Университеттің симуляциялық орталығының мүмкіндіктері балалар ауруханасының балансынан симуляциялық құрылғыларды медициналық университет балансына ауыстыру есебінен кеңейтілді.
Қазіргі кезеңде медициналық жоғары оқу орындары симуляциялық әдістерді көбірек қолдануда. Симуляциялық тренинг нақты клиникалық тәжірибеге қосымша дайындық болып табылады.
Модельдеу технологияларын қолдану әсіресе педиатрияны, неонатологияны зерттеуде, пациентте дағдыларды меңгеру мүмкіндігі шектеулі болған кезде өте маңызды, өйткені көптеген жағдайлар баланың өміріне ықтимал қауіптермен байланысты күрделі инвазивті манипуляцияларды қажет етеді.
Оқытуға арналған симуляциялық технологиялардың артықшылықтары: бірінші тәуелсіз манипуляцияда және қажетті алгоритмді орындауда қорқыныштың болмауы, медициналық араласуды егжей-тегжейлі талдау және жеке манипуляцияларды қайталау мүмкіндігі, командада жұмыс істеу дағдыларын дамыту, өзара байланыс кезінде тиімділікті объективті бағалау
Симуляциялық орталықта білім алудың әрбір кезеңінде студенттің тактильді есте сақтау қабілетін қалыптастыруға, науқаспен қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеруге, өз бетімен ойлауға, топпен жұмыс істеуге мүмкіндік бар, өйткені адамның көргенінің, естігенінің және істегенінің 70,0% , көргенінің 20% есте сақтайтыны белгілі.
Оқу модульдері негізгі медициналық және мамандандырылған медициналық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік беретін тренажерлармен, электронды фантомдармен, компьютерленген тренажерлармен және реанимация және қарқынды терапия модулінің нақты медициналық жабдықтарымен жабдықталған, неонатология қоршаған ортаны ауруханаға барынша жақын етеді. «Ерекше балалардың» барлық физиологиялық қабылеттеріне қарай оңтайландырылған тренажерлар ерекше орын алады. Шынайылық тұрғысынан олар VI деңгейге жатады, онда реанимациялық әрекеттерді, анестезияға арналған нұсқаулықты орындауға болады.
Компьютерлік роботтар сияқты; симулятор BabySim (реанимация және неонатология), PediaSim (реанимация және педиатрия), «Бала Павлик».
Осылайша, оқу процесінде заманауи технологияларды қолдану студенттердің біліктілік деңгейінің айтарлықтай өсуіне жетелейді. Кәсіби қателерді азайтуға, асқынуларды азайтуға және балаларға медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектеседі.