Білім беру бағдарламасы |
7М10101 «Қоғамдық денсаулық сақтау» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М140 «Қоғамдық денсаулық сақтау» |
БББ миссиясы |
Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде педагогикалық және зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті және Халық денсаулығы проблемаларын шешу саласындағы тез өзгеретін жағдайлар мен сын-тегеуріндерге бейімделуге дайын Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. |
БББ мақсаты |
Денсаулық сақтау саласында жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-зерттеу секторы үшін Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқыту тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижелері |
1. Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару саласындағы білімді қолдана отырып, мемлекеттік реттеудің негізгі тетіктерін, нысандары мен принциптерін, сондай-ақ денсаулық сақтауды басқару әдістерін, жүйесі мен модельдерін түсіне алу. Онда денсаулық сақтау саясаты, денсаулық сақтау органдары мен ұйымдарының қызметін анықтайтын директивалық және нормативтік құжаттар қолдану білу; 2. БМСК-нің негізгі және басым бағыттары туралы білімді қолдану, халыққа медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Көрсеткіштерді өлшеу арқылы алғашқы медициналық-санитарлық көмек ұйымдарының қызметінің нәтижелерін бағалау мүмкіндігі; 3. Менеджмент негіздері туралы білімді кәсіби қызмет түрі ретінде қолдану. Менеджменттің негізгі функцияларын нақты ажырату және оларды іс жүзінде қолдана алу; 4. Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтауды цифрландыру және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері туралы білімді қолдану. Білімдерін практикада қолдану және ақпараттық жүйелерде практикалық дағдыларды көрсете білу; 5. Статистикалық материалдарды өңдеуде компьютерлік технологияны қолдану; 6. Денсаулық сақтау жүйесіндегі және медициналық ұйымдардағы медициналық көмектің сапасын басқаруды ұйымдастыру туралы түсінікті көрсету; 7. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау саясатының қалыптасуын талдау, әлеуметтік детерминанттарды бағалау; 8. Денсаулық сақтау экономикасындағы нарықтық механизмдер туралы білімдерін көрсету және қолдану; 9. Шығындар құрылымын анықтап, аурудың құнын анықтай білу; 10. Халықтың денсаулық жағдайын жан-жақты бағалау дағдыларын көрсете білу (демография, ауру, мүгедектік, физикалық даму); 11. Білімді біріктіру және халықтың өмір сүру ұзақтығына әсер ететін негізгі әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алу және қалпына келтіру бойынша кешенді шараларды жасауға қабілетті болу. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының оқытушылары; ғылыми ұйымдардың қызметкерлері; денсаулық сақтауды басқару органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының қызметкерлері; сарапшылар, денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру ұйымдарындағы консультанттар; денсаулықты нығайту және аурудың алдын-алу бойынша мамандар. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10102 «Медицина» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М144 «Медицина» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Ұлттың жаһандық денсаулығын сақтау үшін медицина ғылымының жедел дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық, әлеуметтік жауапты кадрларды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты
|
Мақсаты ғылыми және басқару қызметінің мәселелерін тиімді шешу үшін медицинаның таңдалған бағытында аналитикалық қабілеті бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды тереңдетіп даярлау болып табылады. Магистратурадағы оқу докторантурада оқып, зерттеуді жалғастыруды және ғылыми қауымдастықтың бір бөлігі болуды жоспарлап отырған білім алушылар үшін іргетас дайындайды. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижелері |
1. Сабақтас пәндер аспектілерінде өз біліктілігі шеңберінде ғылыми – зерттеу жұмыстарын жүргізудің білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді; 2. Денсаулық сақтау саласындағы зерттеу, кәсіби және педагогикалық қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті; 3. Денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, білімді интеграциялай отырып, ғылыми тәсілдер негізінде өз біліктілігі шеңберінде мақсаттар қоюға және проблемаларды шешуге қабілетті; 4. Пәндік салада ғылыми зерттеулер жүргізудің заманауи әдіснамасы мен әдістемесін меңгерген және денсаулық сақтауды дамыту және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін ғылыми ақпаратты, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады; 5. Денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы мамандарға да, мамандарға да ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселені шешу жолдарын анық және біржақты жеткізе алады, командада жұмыс істеу дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерге ие; 6. Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды, болжайды және ұйымдастырады; 7. Өзін-өзі жетілдіруді жоспарлайды, кәсіби дамумен үздіксіз айналысады, интроспекция дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және орта кәсіптік оқу орындарының оқытушылары; институттардың, ғылыми орталықтардың, ғылым ұйымдарының ғылыми қызметкерлері; денсаулық сақтауды басқарудың әкімшілік органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы, кеңесшілер; Денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету оқу-әдістемелік және медициналық ұйымдарында сарапшылар, кеңесшілер. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10103 «Мейірбике ісі» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М141 «Мейірбике ісі» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Білім, ғылым және практиканың үштұғырлығы негізінде мейірбике ісінің ғылыми-зерттеу, педагогикалық және практикалық қызметінде терең кәсіби білімі бар, отандық және халықаралық еңбек нарықтарында сұранысқа ие жоғары білікті кадрларды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты
|
Мақсаты медициналық көмек көрсету, мейіргерлік көмек көрсету кезінде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға, медицинада, ғылымда және практикада озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға, мейіргерлік процесті басқару жүйесін нығайтуға қабілетті және өмір бойы үздіксіз оқыту процесін пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінің өзгеретін жағдайларына бейімделуге дайын жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижелері |
1. Ғылыми зерттеулерде дәлелді мейірбикелік тәжірибені қолданады; 2. Алған білімдерін мейірбике области саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметте пайдаланады; 3. Тәжірибеде мейірбике области саласындағы кәсіби білім мен дағдыларды үздіксіз жетілдіруді жүзеге асырады және қолданады; 4. Дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, Нормативтік-құқықтық актілер, Денсаулық сақтау жүйесінің стандарттары негізінде мейіргерлік процестердің сапасын бағалай алады; 5. Халықаралық стандарттар мен құзыреттерге сәйкес мейіргерлік білім беруді дамытуда оқытудың заманауи инновациялық технологияларын қолданады; 6. Мейіргер области саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық ресімдеу дағдыларын қолданады; 7. Өз біліктілігі шеңберінде басқарушылық шешімдер қабылдау үшін озық ойлау дағдыларын қолданады; 8. Денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері бойынша білім мен дағдыларды қолданады; 9. Ұжымды қалыптастыруды, өкілеттіктерді беруді және тиімді еңбек ету және медициналық қызметтер мен өнімдердің сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасауды біледі; 10. Менеджмент, топпен жұмыс жасауда көшбасшылық саласындағы терең білімді қолданады. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Медициналық колледж және медициналық ЖОО оқытушысы Мейірбике ісі қызметінің басшысы ЕПМ медбикелері Мейірбикелік күтім ауруханасының меңгерушісі. Медициналық-әлеуметтік көмектің құрылымдық бөлімшесінің басшысы: амбулаториялық-емханалық Денсаулық сақтау мекемесі. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10104 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М145 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Білім беру бағдарламасының тобы |
Қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, құзыреттілік деңгейін үздіксіз арттыру және шығармашылық бастаманы дамыту жолымен санитарлық-эпидемиологиялық бақылау органдарының қызметін реттеу мәселелерінде инфекциялық және инфекциялық емес ауруларды санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау және жоғары әлеуметтік жауапкершілік проблемаларын шешу саласындағы тез өзгеретін жағдайларға бейімделуге дайын және өмір бойы оқуға қабілетті. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, тұрғындар денсаулығын сақтау мен нығайту саласындағы мәселелерді кешенді шешуге қабілетті және медициналық білім мен ғылым саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын білікті мамандарды даярлау. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижелері |
1. Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын білу мен түсінуді көрсетеді; 2. Денсаулық сақтау саласындағы біліктілік саласындағы мамандарға да, мамандарға да ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және біржақты хабарлайды; 3. Халықтың денсаулығын сақтау және санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саласындағы білім беру және кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды игереді. 4. Ғылыми тәсілдер негізінде өз біліктілігі шеңберінде санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саласындағы проблемаларды шешуге қабілетті. 5. Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы саясат пен стратегияны әзірлеу және өз біліктілігі шеңберінде жаңа технологияларды енгізу үшін ғылыми ақпаратты пайдаланады 6. Ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктерін негізге ала отырып, қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы кәсіби қызметті жоспарлайды; 7. Кәсіби өсумен айналысады, интроспекция дағдыларын, жоғары білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді. 8. Заңнамалық актілер негізінде санитарлық-эпидемиологиялық қызмет жүйесінде проблемаларды анықтайды және басқарушылық шешімдер қабылдайды. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының оқытушылары; ғылыми ұйымдардың қызметкерлері; денсаулық сақтау органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқарушылық персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының, санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау мекемелерінің қызметкерлері; денсаулық сақтау ұйымдарындағы, санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау мекемелеріндегі сарапшылар, консультанттар; денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу бойынша мамандар. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10105 «Биомедицина» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М143 «Биомедицина» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Өмір туралы ғылымдар саласында пәнаралық білімі бар, медицина ғылымын іргелі түсінетін, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгерген, адам өмірінің сапасын жақсартуға және тез өзгеретін әлемде әрекет етуге қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Білім және ғылым ұйымдарында ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметі үшін жалпы және кәсіби құзыреттілікке ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық мамандарды даярлау. Білім беру бағдарламасы биологиялық және іргелі медициналық пәндерді тереңдетіп оқытуды көздейді. Оқу барысында магистранттар ұйымның барлық деңгейлерінде тірі жүйелердің жұмыс істеуі туралы тұтас түсінік алады: молекулалық деңгейден ағзаға дейін. Негізгі назар ағзадағы қалыпты және патологияда болатын молекулалық және физиологиялық процестерді зерттеуге, және ғылыми биомедициналық зерттеулерде қолданылатын заманауи биомедициналық технологияларға бағытталған. Бағдарлама заманауи биомедицина практикасына іргелі биологиялық жаңалықтарды таратуға қабілетті зерттеушілерді даярлауды көздейді (адам патологиясының молекулалық маркерлерін анықтау, олардың көріністерінің механизмдерін зерттеу және адам денсаулығын жақсарту саласындағы проблемаларды шешу үшін мақсатты әсер ету тәсілдерін әзірлеу). |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижелері |
1. Зерттеу контекстінде идеяларды іске асыруға ықпал ететін зерттелетін білім саласындағы өзекті білімді көрсету; 2. Жоғары мектеп психологиясы мен педагогикасы білімін өзінің педагогикалық қызметінде қолдану; 3. Денсаулық сақтау мен медицина ғылымының өзекті әдістемелік және философиялық мәселелері туралы білімді меңгеру; 4. Жаңа немесе таныс емес жағдайларда міндеттерді шешу үшін әртүрлі пәндер білімін біріктіру және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдау; 5. Процестер мен құбылыстарды талдауда бар теорияларды, тұжырымдамаларды және тәсілдерді объективті түсіндіру және сыни бағалау тәсілдерін меңгеру 6. ЖОО-да сабақ беру үшін, зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру; 7. Кәсіби қарым-қатынас және коммуникацияға, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды ресімдеу білімін қолдануға міндетті; 8. Күнделікті кәсіптік қызмет (оның ішінде кәсіптік пәндерді оқыту) үшін қажетті биомедициналық ғылым мен практиканың өзгермелі мәнмәтінінде өз қызметін сыни бағалау және білімі мен дағдыларын жаңарту; 9. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен стратегияларды қолдана отырып, пәндік сала шегінде сапалы білім беру процесін ұйымдастыруға міндетті; 10. Ғылыми деректерді, саланың даму үрдістерін талдау және адам денсаулығын жақсарту тұрғысынан олардың перспективаларын сыни ұғыну негізінде идеяларды генерациялау; 11. Адам денсаулығын жақсарту саласындағы проблемаларды шешу үшін биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің іргелі негіздері мен оларды зерттеудің озық технологиялық және әдіснамалық қағидаттары туралы білімді интеграциялау; 12. Барлық кезеңдерде (жобалау, грантқа өтінімді ресімдеу, орындау, есептілік және нәтижелерді жариялау) ғылыми және зерттеу практикасының этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін қамтамасыз етуге міндетті; 13. Жекелеген органдар мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдауға, адам организмінің функционалдық жағдайын бағалаудың негізгі әдістемелерін (диагностикалық және кейіннен 14. Үздік нәтижелерге қол жеткізу және кәсіптік практиканың сапасын жақсарту мақсатында көшбасшылық таныту. 15. Үздік нәтижелерге қол жеткізу және кәсіби практиканың сапасын жақсарту мақсатында көшбасшылық танытады. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және орта кәсіптік оқу орындары ұйымдарының оқытушылары; клиникалық емес кафедраларда медициналық білімі бар, клиникалық және клиникалық емес кафедраларда медициналық білімі бар маман; институттардың, ғылыми орталықтардың, ғылым ұйымдарының ғылыми қызметкерлері. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10106 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау бейінді бағыт |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М145 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Басқарушылық дағдыларды меңгерген және санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы міндеттерді кешенді шешуге қабілетті білікті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы міндеттерді кешенді түрде шешуге қабілетті білікті мамандарды даярлау болып табылады. |
Оқу мерзімі |
1 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде осы саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген білім мен түсініктерді көрсету; 2. Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде қолдану; 3. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін кәсіптік және білім беру салаларындағы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыруға; 4. Мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және бір мәнді хабарлау; 5. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын дамыту. Магистранттардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар білім алушылардың қабілеттерін сипаттайтын оқыту нәтижелерінің негізінде айқындалады: – Халықтың денсаулығын қорғау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын білетіндігін және түсінетіндігін көрсетеді – Халықтың денсаулығын қорғау және санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылықты қамтамасыз ету саласында зерттеу және кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті. – Ғылыми тәсілдер негізінде өз біліктілігі шеңберінде санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылықты қамтамасыз ету саласындағы проблемаларды шешуге қабілетті. – Ғылыми ақпаратты санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы саясат пен стратегияны әзірлеу және өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін пайдаланады – Кәсіби өсу мен өзін-өзі талдау дағдыларын көрсетеді. – Әртүрлі эпидемиологиялық бақылау жүйелерінен алынған деректер бойынша есептерді жинақтауға және тұжырымдауға қабілетті – профилактикалық медицина саласындағы зерттеулерді жобалау, үйлестіру және бағалау дағдыларын көрсетеді. -ғылыми-зерттеу жобаларын орындау үшін статистикалық бағдарламаларды тиімді пайдаланады. – мақала жазудың жалпы ережелері мен ғылыми материалдарды жариялауға дайындау дағдыларын меңгерген; – халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудегі мәселелерді анықтауға қабілетті, – жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша ғылыми жобалар мен алдын алу бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын меңгерген. – ғылыми пікірталас жүргізу, ғылыми деректерді, оның ішінде шет тілінде таныстыру дағдыларын көрсетеді; – кәсіби қызметте академиялық қоғамдастықпен тиімді қарым-қатынасты көрсетеді. – кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген. – ауруларды санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру саласындағы дағдыларды көрсетеді; – эпидемиологиялық жағдайдың ағымдағы жағдайын және ықтимал төтенше асқынуларды бағалайды. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Денсаулық сақтау магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Ғылым ұйымдарының қызметкерлері; денсаулық сақтауды басқару органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының, санитарлық-эпидемиологиялық бақылау мекемесінің қызметкерлері; Денсаулық сақтау ұйымдарындағы, санитариялық-эпидемиологиялық бақылау мекемелеріндегі сарапшылар, консультанттар; денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу жөніндегі мамандар. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10107 «Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М139 «Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Ғылым, практика және білім берудің үштұғырлығы негізінде денсаулық сақтау саласының академиялық және практикалық дамуын ілгерлетуге қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Ғылым, практика және білім берудің үштұғырлығы негізінде денсаулық сақтау саласының академиялық және практикалық дамуын ілгерілетуге қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады. Магистрлік бағдарламаның мақсаты денсаулық сақтауды басқарудың заманауи әдістерін жетілдіру үшін шешім қабылдауға және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге қабілетті денсаулық сақтау саласы үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Ғылыми зерттеулерде басқарушылық шешімдер қабылдаудың ведомствоаралық және сектораралық дәлелді принциптерін қолданады; 2. Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы ғылыми-педагогикалық қызметте алған білімдерін пайдаланады; 3. Менеджмент пен маркетингтің білімі мен негізгі функцияларын қолданады, оларды іс жүзінде қолданады; 4. Өз біліктілігі шеңберінде негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін функционалдық даму стратегияларын бағалауға қабілетті; 5. Денсаулық сақтаудағы цифрландыру және ақпараттық жүйелер туралы білімді қолданады; 6. Денсаулық сақтауды перспективалы дамыту үшін дәлелді, сыни ойлауды, ғылыми және дәлелді базаны пайдалана отырып, нарықтарды, инновацияларды және ғылыми зерттеулерді талдау негізінде жағдайларды шешуде заманауи технологияларды қолданады; 7. Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық ресімдеу дағдыларын қолданады; 8. Дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, нормативтік-құқықтық актілер, денсаулық сақтау жүйесінің стандарттары негізінде медициналық қызметтер мен өнімдер сапасының индикаторларын бағалай және түсіндіре алады; 9. Оқытудың тиімді әдістерін, кәсіби және басқарушылық тәжірибеге қажетті заманауи коммуникативтік және этикалық принциптерді қолданады; 10. Ұжымды қалыптастыруды, өкілеттіктерді беруді және тиімді еңбек ету және медициналық қызметтер мен өнімдердің сапасын қамтамасыз ету үшін жағдай жасауды біледі. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының оқытушылары; ғылым ұйымдарының қызметкерлері; денсаулық сақтауды басқару органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының қызметкерлері; денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру ұйымдарындағы сарапшылар, консультанттар; денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу бойынша мамандар. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10108 «Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау бейінді бағыт |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М139 «Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Денсаулық сақтау саласында басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті жоғары білікті кадрларды дайындау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Нарық жағдайында басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті практикалық денсаулық сақтау үшін кадрларды дайындау. |
Оқу мерзімі |
1 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Стратегиялық және тактикалық жоспарларды әзірлеу, басымдықтарды айқындау, денсаулық сақтау объектілері қызметінің тиімділігін талдау дағдыларын қолданады; 2. Менеджмент пен маркетингтің негізгі функцияларын нақты ажыратады, алған білімдерін іс жүзінде қолданады; 3. Нормативтік-құқықтық актілер, денсаулық сақтау жүйесінің стандарттары негізінде медициналық көмек сапасының негізгі индикаторларын талдай алады; 4. Денсаулық сақтау объектілерін басқару процесінің тиімділігін арттыру үшін көшбасшылық және командалық білім беру дағдыларын қолданады; 5. Денсаулық сақтау саласының ерекшелігін ескере отырып менеджмент саласындағы зерттеу міндеттерін шешу үшін дағдыларды қолданады; 6. Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық ресімдеу дағдыларын қолданады; 7. Денсаулық сақтауды перспективалы дамыту үшін дәлелді, сыни ойлауды, ғылыми және дәлелді базаны пайдалана отырып, технологиялар, инновациялар және ғылыми зерттеулер нарықтарын талдау негізінде әртүрлі жағдайларды шешуде заманауи технологияларды қолданады; 8. Басқарудың тиімді стильдерін қолданады, өкілеттіктерді береді, ұжымда тиімді жұмыс істеу үшін жағдай жасайды. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Денсаулық сақтау магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Ғылыми ұйымдардың қызметкерлері; денсаулық сақтау органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының қызметкерлері; денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру ұйымдарындағы сарапшылар, консультанттар; денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу бойынша мамандар. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10109 «Нутрициология» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М145 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Ғылым, білім және практиканың үштұғырлығы негізінде халықты тамақтандыру және алиментарлық тәуелді аурулардың алдын алу мәселелерінде қоғамдық денсаулық саласындағы өзекті мәселелерді дербес шешуге дайын жоғары білікті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Қазіргі заманғы нутрициология саласында терең білімі бар жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. |
Оқу мерзімі |
2 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейде халықты тамақтандыруды ұтымды ету және алименталы- тәуелді аурулардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру; 2. Ғылыми, педагогикалық және практикалық қызметте тамақтану гигиенасы бойынша қолданыстағы заңнамаларды, нұсқаулықтарды және әдістемелік материалдарды қолдана білу; 3. Ғылыми-педагогикалық қызметте нутрициологияның заманауи тұжырымдамаларын қолдану және дәлелді медицина туралы терең білімге сүйене отырып, тамақтанудың өзекті теорияларын талдау; 4. Денсаулыққа байланысты азық-түлік және тамақтану проблемаларын өлшеуге және сипаттауға эпидемиологиялық көзқарас қағидаларын қолдану және ғылыми-педагогикалық практикада тамақтану мәселелері бойынша тиісті ұлттық немесе халықаралық баспалардан алынған ақпаратты пайдалану. 5. Тамақтану саласындағы ғылыми зерттеулерді жүргізу, талдау және бағалау және олардың нәтижелерін білім беру процесін ұйымдастыруда тәжірибеде қолдану; 6. Оқытудың заманауи әдістерін қолдану, тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қолдану және кәсіби қызметте этикалық нормаларды сақтау; 7. Денсаулық пен әл-ауқатқа ықпал ететін азық-түлік пен тамақтануға байланысты таңдауды ынталандыра және жеңілдете білу; 8. Сыни ойлауды дамыту, жаңа идеяларды қалыптастыру және кәсіби қызметте үнемі жетіліп отыру; 9. Ағзаның жағдайын зерттеуде негізгі лабораторлық-диагностикалық көрсеткіштерді талдау, тамақтану және салауатты өмір салты бойынша толық ғылыми негізделген дербес ұсыныстарды жасау. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Медицина ғылымдарының магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Нутрициолог, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының оқытушысы, тамақтану гигиенасы жөніндегі дәрігер (маман), тамақ кәсіпорындарындағы тамақтану жөніндегі маман, еңбек жағдайлары зиянды өнеркәсіптік кәсіпорындарда тамақтануды ұйымдастыру жөніндегі маман, спорттық тамақтану жөніндегі маман, ғылыми қызметкер. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10110 «Нутрициология» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау бейінді бағыт |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М145 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Ғылым, білім және практиканың үштұғырлығы негізінде халықты тамақтандыру және алиментарлық тәуелді аурулардың алдын алу мәселелерінде қоғамдық денсаулық саласындағы өзекті мәселелерді дербес шешуге дайын жоғары білікті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Қазіргі заманғы нутрициология саласында терең білімі бар жоғары білікті мамандарды даярлау. |
Оқу мерзімі |
1 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Жаһандық, ұлттық және жергілікті деңгейде халықты тамақтандыруды ұтымды ету және алиментарлы- тәуелді аурулардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру; 2. Тағам өнеркәсібінің жұмысшыларын рецепттерді әзірлеу және стандарттау, сондай-ақ тағам өнімдерінің құрамы мен таңбалануы, олардың өндірістен кейінгі бақылау жұмыстары бойынша кеңес беру; 3. Тағам гигиенасы бойынша ғылыми-практикалық жұмыстарда қолданыстағы заңнамаларды, нұсқаулықтарды және әдістемелік материалдарды қолдана білу; 4. Сыни ойлау қабілетін дамыту, жаңа идеяларды қалыптастыру және кәсіби қызметте үнемі жетіліп отыру; 5. Өмірлік циклдің әр кезеңі үшін тамақтанудың басым мәселелерін анықтау және дәлелді медицина туралы терең білімге сүйене отырып, кәсіби қызметте нутрициологияның заманауи тұжырымдамаларын қолдану; 6. Әр түрлі патологиялық жағдайларда ғылыми негізделген жеке диета рационын құрастыра білу; 7. Денсаулықты сақтауға ықпал ететін азық-түлікті өз еркімен таңдауға ынталандыру үшін жазбаша және ауызша қарым-қатынасты, оның ішінде әлеуметтік желілерді тиімді пайдалану. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Денсаулық сақтау магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Нутрициолог, тамақтану гигиенасы жөніндегі дәрігер (маман), тамақ кәсіпорындарындағы тамақтану жөніндегі маман, еңбек жағдайлары зиянды өнеркәсіптік кәсіпорындарда тамақтануды ұйымдастыру жөніндегі маман, спорттық тамақтану жөніндегі маман, ғылыми қызметкер. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10111 «Эпидемиология» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау бейінді бағыт |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М145 «Медициналық-профилактикалық іс» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Өзгеретін жағдайларға тез бейімделуге дайын заманауи ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет мекемелерінде дербес қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби басқару және коммуникативтік дағдылары бар эпидемиология бойынша білікті маман даярлау болып табылады. |
Оқу мерзімі |
1 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Заңнамалық актілер негізінде санитарлық-эпидемиологиялық қызмет жүйесінде басқарудың негізгі принциптері мен модельдерін қолданады; 2. Эпидемиология саласындағы профилактикалық бағдарламалардың орындалуын дербес әзірлейді және бақылайды; 3. Дезинфекциялық іс және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру мәселелері бойынша түрлі құрылымдардың мамандарына кеңес береді 4. Қазіргі заманғы ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудегі проблемаларды анықтайды және шешеді; 5. Эпидемиологиялық бақылаудың әртүрлі деңгейлерінің деректеріне талдау жүргізеді; 6. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету саласындағы сектораралық өзара іс-қимылда кәсіби дағдыларын көрсетеді; 7. Өңірдегі эпидемиологиялық жағдайды және ықтимал төтенше асқынуларды бағалау нәтижелері бойынша басқарушылық шешімдер қабылдайды. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Денсаулық сақтау магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жетекші маман, бас маман, сарапшы, аурухана эпидемиологы, денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу жөніндегі маман. |
Білім беру бағдарламасы |
7М10112 «Фармация» |
Дайындық бағыты |
7М101 Денсаулық сақтау бейінді бағыт |
Білім беру бағдарламасының тобы |
М142 «Фармация» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Фармация саласында тәжірибеге бағытталған инновациялық білім беру технологиялары негізінде жоғары білікті басқарушы кадрларды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Фармацевтикалық қызметтегі инновациялық технологияларды меңгерген практикалық фармация үшін жоғары білікті басқарушы кадрларды дайындау. |
Оқу мерзімі |
1 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Медициналық және фармацевтикалық салалардағы тиісті фармацевтикалық тәжірибе мен пәнаралық байланыс стандарттарына сәйкес фармацевтикалық қызметті ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді. 2. Күрделі іскерлік жағдайларды талдайды, басқарушылық ықпал етудің тиімді әдістерін меңгереді. 3. Фармацевтикалық ұйымдардың қызметін жоспарлауда басқару есебінің принциптерін қолданады. 4. Сапа менеджменті халықаралық стандарттарына және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес фармацевтикалық ұйымдардың қызметін ұйымдастырады және талдайды. 5. Дәрілік заттардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің көрсеткіштерін бақылай алады. 6. Дәрілік заттардың сапасын қамтамасыз ету бойынша іс-шараларды ұйымдастыра алады. 7. Дәрілік заттар туралы сауаттылығын және азаматтардың өз денсаулығына ортақ жауапкершілігін арттыру бойынша ақпараттық жұмыс жүргізеді. 8. Фармацевтикалық нарықты талдау негізінде әртүрлі жағдайларды шешуде заманауи технологияларды қолданады. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Денсаулық сақтау магистрі |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Фармацевт (провизор)- менеджері. Фармацевтикалық, ұйымдастырушылық және басқарушылық; ғылыми-зерттеу. |