Білім беру бағдарламасы |
8D10101 «Қоғамдық денсаулық сақтау» |
Дайындық бағыты |
8D101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
D139 «Қоғамдық денсаулық сақтау» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудағы өзекті теориялық және практикалық мәселелерді, атап айтқанда ұлттық және халықаралық деңгейде медицина мен денсаулық сақтауды дамытуға үлес қоса алатын қоғам денсаулығы мен әлеуметтік жауапкершіліктің басым проблемаларын шешу үшін мамандар даярлау. Докторантура түлектерінің қазіргі заманғы ғылымды, практиканы және білім беруді жетілдіру мәселелерін тиімді шешуге, сондай-ақ олардың қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы кәсіби құзыреттілігінің жоғары деңгейге қол жеткізуге дайындығын қамтамасыз ету және жұмыс берушінің талаптары мен қоғамның әлеуметтік сұранысын ескере отырып, еңбек нарығының қазіргі өзгермелі талаптарына сәйкес келу. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Бітірушіге (PhD докторларға) жоғары медициналық білім беру жүйесінде табысты педагогикалық қызметті жүзеге асыру және қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласында кәсіби құзыреттілікті жүзеге асыру үшін заманауи ғылым, практика және білім беруді жетілдіру мәселелерін тиімді шешуге ықпал ететін кәсіби құзыреттілікті меңгеруге мүмкіндік беретін біліктілік мақсаттарына (докторантура деңгейінде) сүйене отырып, PhD докторларын даярлаудан тұрады. Қоғамның прогрессивті дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерге ие PhD докторларын даярлау. |
Оқу мерзімі |
3 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Халықтың денсаулығын сақтау және өмір сүру сапасын жақсарту саласында ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастыруға дайындық пен қабілеттілікті қолдану және игеру; 2. Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау мен бағалауды, зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды генерациялауды пайдаланады; 3. Қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, патенттік іздестіруді және ғылыми ақпаратты беру тәжірибесін жүргізуді қолданады; 4. Ғылыми жаңалықтар мен әзірлемелерге зияткерлік меншік құқықтарын қорғауға қабілетті; 5. Шет тілінде еркін қарым-қатынасты пайдаланады; 6. Өзара түсіністікті және тиімді кәсіби, жеке және корпоративтік өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге қабілетті; 7. Өзінің кәсіби қызметі саласындағы негізгі үдерістерді бағалау және мониторингілеу үшін деректерді статистикалық талдаудың қазіргі заманғы әдістерін, сондай-ақ статистикалық материалды өңдеуде компьютерлік технологияларды қолданады; 8. Дайындалған ғылыми жұмыстың (диссертацияның) негізгі нәтижелері туралы ғылыми баяндама ұсына алады; 9. Іскерлік хат алмасуды жүргізе алады; 10. Ғылыми хат жазуға және ғылыми коммуникацияға қабілетті; 11. Ғылыми іс- шараларға, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысуға қабілетті; 12. Ғылыми деректерді тиімді таныстыруға, ғылыми дискуссияны, оның ішінде шет тілінде жүргізуге қабілетті; 13. «Қоғамдық денсаулық сақтау» мамандығының іргелі және өзекті мәселелерінде тиімді стилистикалық жазбаша баяндауды қолданады; 14. Тиісті этикалық негізделген және теориялық дәлелденген ғылыми зерттеуді қамтамасыз ете алады; 15. Қазіргі заманғы эпидемиология мен биоэтика принциптерін қолданады: · Өзгелердің жұмыстарын бақылау; · Жобаларды басқару; · Халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдауға қатысу. 16. Ұжымды басқаруда көшбасшылық басқаруды қолданады. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Философия докторы (PhD) |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының оқытушылары; ғылыми ұйымдардың қызметкерлері; денсаулық сақтауды басқару органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы; ақпараттық-талдау орталықтарының қызметкерлері; сарапшылар, денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандыру ұйымдарындағы консультанттар. |
Білім беру бағдарламасы |
8D10102 «Медицина» |
Дайындық бағыты |
8D101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
D141 «Медицина» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Денсаулық сақтау, медициналық білім беру және зерттеулер жүйесіне құзыреттілік тәсілді енгізу арқылы қоғам денсаулығының проблемасын шешу үшін медицина ғылымын, медициналық білім беруді тиімді ілгерілетуге және ұлттық және халықаралық деңгейде медицинаның дамуына үлес қосуға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Ғылым мен медициналық білімді жетілдіру және өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайын жаңа технологияларды дамыту мәселелерін тиімді шешуге қабілетті және жақсы ғылыми практика қағидаларына сәйкес зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын, Дәлелді медицина тәсіл негізінде нақты саласында жоғары медициналық білім беру жүйесінде, қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. |
Оқу мерзімі |
3 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Өзінің біліктілігі саласындағы денсаулық сақтау саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие. 2. Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді қолданады. 3. Өз бетінше зерттеу жүргізе білу және ғылыми нәтиже бойынша жұмыс жасау, денсаулық сақтау саласындағы жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды жасауға деген тұрақты қызығушылықты көрсетеді. 4. Ауызша немесе жазбаша түрдегі кәсіби пікірталастарға қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық ғылыми журналдарда жариялайды. 5. Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіби тұрғыда алға жылжуға ықпал етеді. 6. Еңбек жағдайында және білім беру қызметінде көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін көшбасшылық қасиеттерді, жаңашылдық пен тәуелсіздікті көрсетеді. 7. Өз құзыретіндегі тақырыптар бойынша тең дәрежеде, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен байланыс жасай білу. 8. Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы білім алуға деген ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде сабақ беру тәжірибесін көрсетеді. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Философия докторы (PhD) |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және орта кәсіптік оқу орындарының оқытушылары; институттардағы, ғылыми орталықтардағы, ғылыми ұйымдардағы ғылыми қызметкерлер; денсаулық сақтауды басқарудың әкімшілік органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы, консультанттар; денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандырудың оқу-әдістемелік және медициналық ұйымдарындағы сарапшылар, кеңесшілер. |
Білім беру бағдарламасы |
8D10102 «Медицина» |
Дайындық бағыты |
8D101 Денсаулық сақтау ғылыми-педагогикалық |
Білім беру бағдарламасының тобы |
D141 «Медицина» |
Білім беру бағдарламасының миссиясы |
Денсаулық сақтау, медициналық білім беру және зерттеулер жүйесіне құзыреттілік тәсілді енгізу арқылы қоғам денсаулығының проблемасын шешу үшін медицина ғылымын, медициналық білім беруді тиімді ілгерілетуге және ұлттық және халықаралық деңгейде медицинаның дамуына үлес қосуға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Ғылым мен медициналық білімді жетілдіру және өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайын жаңа технологияларды дамыту мәселелерін тиімді шешуге қабілетті және жақсы ғылыми практика қағидаларына сәйкес зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын, Дәлелді медицина тәсіл негізінде нақты саласында жоғары медициналық білім беру жүйесінде, қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау. |
Оқу мерзімі |
3 жыл |
Оқу тілі |
Қазақ, орыс |
Оқыту нәтижесі |
1. Өзінің біліктілігі саласындағы денсаулық сақтау саласы туралы жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістеріне ие. 2. Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді қолданады. 3. Өз бетінше зерттеу жүргізе білу және ғылыми нәтиже бойынша жұмыс жасау, денсаулық сақтау саласындағы жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды жасауға деген тұрақты қызығушылықты көрсетеді. 4. Ауызша немесе жазбаша түрдегі кәсіби пікірталастарға қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық ғылыми журналдарда жариялайды. 5. Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіби тұрғыда алға жылжуға ықпал етеді. 6. Еңбек жағдайында және білім беру қызметінде көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін көшбасшылық қасиеттерді, жаңашылдық пен тәуелсіздікті көрсетеді. 7. Өз құзыретіндегі тақырыптар бойынша тең дәрежеде, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен байланыс жасай білу. 8. Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы білім алуға деген ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде сабақ беру тәжірибесін көрсетеді. |
Берілетін дәреже/біліктілік |
Философия докторы (PhD) |
Маман лауазымдарының тізбесі және кәсіби қызмет саласы |
Жоғары және орта кәсіптік оқу орындарының оқытушылары; институттардағы, ғылыми орталықтардағы, ғылыми ұйымдардағы ғылыми қызметкерлер; денсаулық сақтауды басқарудың әкімшілік органдарының мамандары және денсаулық сақтау ұйымдарының әкімшілік-басқару персоналы, консультанттар; денсаулық сақтау және әлеуметтік қамсыздандырудың оқу-әдістемелік және медициналық ұйымдарындағы сарапшылар, кеңесшілер. |