«М.Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті » КеАҚ Отбасылық медицина клиникасының бас дәрігерінің орынына бос лауазымға орналасу туралы хабарландыру – Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті


«М.Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті » КеАҚ Отбасылық медицина клиникасының бас дәрігерінің орынына бос лауазымға орналасу туралы хабарландыру

Бос лауазымның атауы: «М.Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті» КеАҚ Отбасылық медицина клиникасының бас дәрігері.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар:

«Денсаулық сақтау» бағытын даярлау бойынша жоғары білім, «Денсаулық сақтау менеджменті» (“Қоғамдық денсаулық сақтау”) мамандығы бойынша біліктілікті арттыру (қайта даярлау) сертификаттау курсынан өткені туралы куәлік және (немесе) тиісті мамандық бойынша біліктілікті арттыру туралы куәлік (немесе сертификат) немесе «Денсаулық сақтау» бағытын даярлау бойынша жоғары білім, «Денсаулық сақтау»  бағытын даярлау бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе «Бизнес және құқық»  немесе ЕМВА немесе full-time дәрежесі (Фултайм); немесе «Бизнес, басқару және құқық» бағытын даярлау бойынша жоғары білім «Денсаулық сақтау» немесе ЕМВА немесе full-time (Фултайм) дәрежесін даярлау бағыты бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі білім;Денсаулық сақтау саласындағы менеджер сертификаты; басшы лауазымдардағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл.

Функциональндық міндеттері:

    ОМК басқару

  1. Денсаулық сақтау ұйымындағы өндірістік, қаржылық – шаруашылық қызметтерін басқарады, басқарушылық шешімдерін қабылдауда өзіне жауапкершілікті алады, ұйымның мүліктерін тиімді пайдалану және сақтау, сонымен бірге қаржылық-шаруашылық қызметтің нәтижелеріне жауапты болады.
  2. Ұйымның саясатын, стратегиясын және оны жүзеге асыру механизмін анықтайды. Көрсетілетін диагностикалық, емдеу және профилактикалық көмектің тиімділігі мен сапасын одан әрі арттыруға, көрсетілетін қызметтердің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған персонал жұмысының жаңа ұйымдық нысандары мен әдістерін енгізуді және қолданыстағыларын жетілдіруді қамтамасыз етеді.
  3. Ұйымның құрылымдық бөлімшелерінің тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді, олардың іс-қимылдарын көрсетілетін медициналық қызметтерді дамытуға және жетілдіруге бағыттайды.
  4. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың сақталуына және өз тарапынан және оған бағынышты тұлғалардан сыбайлас жемқорлық көріністеріне жол бермеу жөнінде шаралар қабылдауға дербес жауапты болады.
  5. Ұйымды білікті кадрлармен қамтамасыз ету, олардың кәсіби білімі мен тәжірибесін ұтымды пайдалану, өмір мен денсаулық үшін қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, ұжымда қолайлы психологиялық атмосфераны қалыптастыру жөнінде шаралар қабылдайды. Ұйымның қызметін талдау және оның жұмыс көрсеткіштерін бағалау негізінде ұйым жұмысының нысандары мен әдістерін жақсарту үшін қажетті шараларды қабылдайды. Әлеуметтік әріптестік қағидаттары негізінде ұжымдық шартты әзірлеуді, жасасуды және орындауды, еңбек тәртібін сақтауды қамтамасыз етеді, қызметкерлердің еңбек уәждемесін, бастамасы мен белсенділігін дамытуға ықпал етеді.
  6. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайларды зерделеу және бағалау жөніндегі жұмысты үйлестіреді, адам денсаулығына қолайсыз әсер етудің басым факторларын айқындайды. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды жақсарту бойынша әрекет ету шараларын қабылдайды.
  7. Гигиеналық жұмыстарды жедел және зертханалық-аспаптық бақылауды және қадағалауды ұйымдастырады және гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың жүргізілуін, санитарлық ережелер мен нормалардың және гигиеналық нормативтердің сақталуын зертханалық-аспаптық бақылау және қадағалау.
  8. Медициналық этика талаптарының, ұйым қызметіндегі, оның ішінде қаржы-шаруашылық басқару, шарттық және қаржылық тәртіпті нығайту, әлеуметтік-еңбек қатынастарын реттеу мәселелеріндегі заңдылықтың сақталуын қамтамасыз етеді.
  9. Қызметкерлерді қабылдауды және жұмыстан шығаруды жүзеге асырады. Шарттар жасасады, жеке және заңды тұлғалармен келісім шарт жасайды. Өз құзыретіндегі мәселелер бойынша барлық қызметкерлер үшін міндетті өкімдер мен бұйрықтар шығарады.
  10. Мемлекттік ұйымдарда, мекемелерде және сотта осы ұйымның атынан пікір білдіреді. Медициналық этиканы, ішкі еңбек тәртібінің талаптарын, аспаптарды, жабдықтар мен механизмдерді техникалық пайдалануды, өртке қарсы қауіпсіздікті, еңбек қауіпсіздігі мен қорғауды, санитарлық-эпидемиологиялық режимді сақтауды қамтамасыз етеді. Ұйымның уақтылы есеп беруін қамтамасыз етеді.
  11. Емханада және үйде бекітілген халыққа уақтылы және сапалы амбулаториялық-емханалық, стационарды ұсыну, сондай-ақ ОМК-ге жүгінетін клиенттерге емдеу-диагностикалық көмек көрсету жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады, бақылайды.
  12. ОМК жұмысының тиімділігін, көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін, олардың мемлекеттік стандарттарға сәйкестігін арттыруды қамтамасыз етеді.
  13. Қызметтердің техникалық деңгейі мен сапасын арттыру, өндірістік резервтерді ұтымды пайдалану және ресурстардың барлық түрлерін үнемді жұмсау мақсатында жаңа техника мен технологияларды, еңбекті басқару мен ұйымдастырудың прогрессивті нысандарын пайдалану, озық тәжірибені зерделеу негізінде ОМК өндірістік – шаруашылық қызметін ұйымдастырады.
  14. Басқарма төрағасы – Ректордың тапсырмаларын ОМК мемлекеттік ұйымдарда таныстырады.
  15. Қызметті талдауды жүзеге асырады және оның жұмыс көрсеткіштерін бағалау негізінде ұйым жұмысының нысандары мен әдістерін жақсарту бойынша қажетті шараларды қабылдайды.
  16. Ішкі еңбек тәртібі, қауіпсіздік техникасы, еңбекті қорғау, аспаптарды, жабдықтар мен механизмдерді техникалық пайдалану қағидалары талаптарының орындалуын бақылайды.
  17. Дабыл алу бойынша, Басқарма Төрағасы – Ректорды, жоғары тұрған денсаулық сақтау ұйымын және барлық мүдделі ұйымдарды (полиция, авариялық инфекциялар және т. б.) бір мезгілде хабардар ете отырып, өртте төтенше жағдайлар (арнайы есепке алу бланкілерін, есірткілерді, құрамында есірткі бар препараттар мен прекурсорларды, материалдық құндылықтарды; өрттерді, кенеттен қайтыс болуды, аварияларды, аса қауіпті инфекцияларды анықтауды және т. б.) кезінде шаралар қабылдайды.
  18. Басқарма Төрағасы – Ректорға бір жыл ішінде атқарылған жұмыстар туралы есеп береді:
  • ОМК клиникалық қызмет және материалдық-техникалық базасын дамыту туралы;
  • келесі жылға арналған нақты іс-шараларды анықтайды;
  • кадрлармен жұмыс, айналым себептері және анықталған себептерді жою шаралары туралы.

      ОМК дамыту бойынша жұмысты ұйымдастыру.

  1. Ұйымды білікті кадрлармен қамтамасыз ету, олардың кәсіби білімі мен тәжірибесін ұтымды пайдалану, өмір мен денсаулық үшін қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, ұжымда қолайлы психологиялық атмосфераны қалыптастыру жөнінде шаралар қабылдайды.
  2. ОМК дамыту жөніндегі бағдарламаларды әзірлеуге және дайындауға қатысады.
  3. Құрылымдық бөлімшелердің тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді, олардың іс-қимылдарын көрсетілетін қызметтерді дамытуға және жетілдіруге, олардың мемлекеттік стандарттарға сәйкестігіне бағыттайды.
  4. Оны еңбек ресурстарымен және қажетті жабдықтармен қамтамасыз ету бөлігінде ОМК бизнес-жоспарларын әзірлеуге қатысады.
  5. Емдеуді диагностикалау және профилактиканың заманауи әдістері мен құралдарын кеңінен қолдануды енгізеді және ықпал етеді.

     Көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру.

  1. Жалпы және инфекциялық сырқаттанушылықтың, еңбекке қабілеттілігінен уақытша айырылумен сырқаттанушылықтың, мүгедектіктің және халықтың жалпы өлімінің алдын алуға және азайтуға бағытталған іс-шараларды әзірлейді және жүргізеді.
  2. Клиниканың қызметін және оның материалдық-техникалық базасының жай-күйін, кадрлармен жасақталуын және олардың біліктілігін талдау негізінде клиниканың жылдық жұмыс жоспарларын, мекеменің материалдық-техникалық базасын дамытудың перспективалық жоспарларын, емдеу-алдын алу қызметін жетілдіру, медицина қызметкерлерінің кәсіби білімін жетілдіру жөніндегі іс-шараларды жасайды (әзірлейді).
  3. Демалыс және мереке күндері халықтың пайда болған қажеттілігін барынша толық қанағаттандыру мақсатында клиниканың кабинеттері мен бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастыруды және жұмыс режимін жетілдіреді.
  4. Үздік амбулаториялық-емханалық мекемелердің озық тәжірибесін және медициналық персоналдың қызметіне еңбекті ұйымдастыру жөніндегі іс-шараларды зерделейді және енгізеді, клиниканың басқару аппаратының жұмысын ұйымдастыруды жетілдіреді.
  5. ОМК өлшеудің өндірістік құралдарын тексеруді және калибрлеуді уақтылы жүргізуді бақылайды.
  6. ОМК емдеу-диагностикалық және профилактикалық жұмыстарды ұйымдастырудың перспективалық және ағымдағы жоспарларын әзірлейді, олардың орындалуын жүйелі бақылауды жүзеге асырады.
  7. Медициналық қызметтердің сапасын басқару жүйесін, оның ішінде көрсетілетін қызметтердің сапасын сараптау негізінде басқарушылық шешімдер қабылдауды жетілдіреді.
  8. Бағытталған іс-шаралардың өткізілуін бақылайды:

     – науқастарды тексеру мен емдеудің жаңа әдістерін, емдеу-қорғау режимінің қағидаларын,   емдік тамақтануды, емдік дене шынықтыру және қалпына келтіру терапиясының әдістерін тәжірибеге уақтылы және кеңінен енгізуге;

     – емдеудің жедел және ұзақ мерзімді нәтижелерін арттыру;

     – науқастарды емдеуде заманауи дәрі-дәрмектерді ұтымды қолдану және қолдану;

     – өртке қарсы қатаң және тұрақты санитарлық-эпидемиологиялық режимді қамтамасыз ету.

  1. Қызметті талдау нәтижелері бойынша жұмыстағы ақаулардың алдын алуға және жоюға бағытталған және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін іс-шараларды бақылайды.
  2. Медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша клиника қызметкерлерін оқыту мен әдістемелік көмекті бақылайды.
  3. Дәрігерлер мен орта медициналық қызметкерлердің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспарын келіседі
  4. Клиникалық пәндер саласында да, денсаулық сақтауды ұйымдастыру бойынша да өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырады.
  5. ОМК жұмысы мәселелері бойынша хаттарды, шағымдар мен өтініштерді уақтылы және сапалы қарауды ұйымдастырады және бақылайды. Шаралар қабылдау және орындау.
  6. Пациенттердің медициналық карталарын және өзге де медициналық құжаттамалардың дұрыс жүргізілуін, сондай-ақ олардың белгіленген тәртіппен сақталуын бақылайды.

 

     Қызметкерлерді басқару.

  1. Әрбір қызметкердің еңбек әлеуетін барынша іске асыру негізінде ОМК қызметкерін қалыптастыруды, пайдалануды және дамытуды басқаруды ұйымдастырады.
  2. Кадр саясатын қалыптастыру, ОМК дамыту стратегиясына және оны іске асыру жөніндегі шараларға сәйкес оның негізгі бағыттарын айқындау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады және үйлестіреді.
  3. Ұжымда қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал құру жөніндегі жұмыс бағыттарын айқындайды. Қызметкерлердің мотивациясының жеткіліктілігіне, оның жұмыс жағдайлары мен сапасына қанағаттануына, адалдығы мен басқарылуына ерекше назар аударады.
  4. Саясатты, мақсаттарды, стандарттарды ОМК әрбір қызметкерінің назарына жеткізуді қамтамасыз етеді.
  5. Тәлімгерліктің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

      Конкурсқа қатысу үшін құжаттар тізбесі:

  • жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
  • түйіндеме;
  • жоғары білімі, академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың көшірмелері, ғылыми атағы туралы құжат және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
  • қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмелері (бар болса) және салыстырып тексеру үшін түпнұсқалары;
  • құрылымдық бөлімшенің бейіні бойынша маман сертификатының/клиникалық қызметке рұқсаттың және дәрігерлік санат сертификатының көшірмелері;
  • ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізімі (бар болса). Университет қызметкерлері үшін ғылыми еңбектер тізімін ғылыми хатшы куәландырады;
  • Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м. а. 2020 жылғы 30 қазандағы №ҚР ДСМ – 175/2020 бұйрығымен бекітілген Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттамасының нысандарына сәйкес № 075/е нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіптік-консультациялық қорытынды) құжаттарды тапсырғанға дейін алты айдан астам уақыт бұрын (немесе нотариалды куәландырылған көшірмесі);
  • Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен бекітілген “Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес нысан бойынша Психоневрологиялық ұйымнан құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген анықтама (не нотариат куәландырған көшірме);
  • Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен бекітілген “Наркологиялық ұйымнан анықтама беру” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес нысан бойынша наркологиялық ұйымнан құжаттар ұсынылған күнге дейін бір жылдан аспайтын мерзімде берілген анықтама (не нотариат куәландырған көшірме).
  • Адамның қылмыстық және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасағаны туралы Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті беретін есепке алу жөніндегі мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама.

Жоғарыда көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды конкурсқа қатысушыға қайтару үшін негіз болып табылады.

  • Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне, тілдерді білуіне қатысты қосымша ақпаратты (ғылыми жарияланымдар тізімі, алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынымдар, сертификаттар, дипломдар және т.б.) ұсынуға құқылы.
  • Университетте жұмыс істейтін адамдар жоғары тұрған басшылықтың мінездемесін бірге береді.
  • Тығыз файлдары бар папка – 20 файл.

Медициналық орталық басшысының, отбасылық медицина клиникасының бас дәрігерінің, стоматологиялық клиника басшысының бос лауазымына орналасу конкурсына қатысуға ниет білдірген адамдар осы құрылымдық бөлімшенің дамуы туралы өзінің көзқарасы туралы қосымша презентация дайындауы тиіс.

 

Жарияланған күн: 06 тамыз 2024 жыл

Құжаттар хабарландыру жарияланған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде ұсынылуы тиіс.

Құжаттарды қабылдау мына мекен – жай бойынша жүзеге асырылады: КеАҚ «М.Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті» Қазақстан Республикасы, 030019, Ақтөбе қаласы, Маресьев көшесі 68, Бас ғимарат, 105 кабинет. Тел.: +7 (7132) 54-69-25        

e-mail: hr@zkmu.kz