Бос лауазымның атауы: «Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті» КеАҚ цифрландыру орталығынің жетекшісі.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар:
Цифрландыру орталығының жетекшісі лауазымына жоғары кәсіптік (техникалық немесе инженерлік-экономикалық) білімі және кемінде 3 жыл жұмыс өтілі бар тұлға тағайындалады.
Лауазымдық міндеттері:
Цифрландыру орталығының жетекшісі міндетті:
- Бөлім қызметкерлеріне өндірістік тапсырмаларды белгілеу және уақтылы жеткізу, бөлім қызметкерлерінің жұмысын бақылау; жүргізілген жұмыстардың (қызметтердің) сапасын тексеру.
- Автоматтандырылған ақпараттық жүйелердегі жұмыс процесін және техникалық сүйемелдеуді бақылау.
- Шығармашылық бастаманы дамытуға, рационализациялауға, отандық және шетелдік ғылымның, техниканың жетістіктерін енгізуге, университеттің тиімді жұмысын қамтамасыз ететін озық тәжірибені пайдалануға ықпал ету.
- Бөлім қызметкерлерінің ғылыми-техникалық білімдерін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастыру.
- Өзіне бағынышты қызметкерлердің еңбекті қорғау ережелерін, қауіпсіздік техникасын, өндірістік және еңбек тәртібін, ішкі тәртіп ережелерін сақтауын бақылау, ұжымда өзара көмек жағдайын құруға, қызметкерлердің өндірістік тапсырмаларды уақтылы және сапалы орындауға деген жауапкершілігі мен қызығушылығын дамытуға ықпал ету.
- “ДамуМед” кешенді медициналық ақпараттық жүйесіне көшуді іске асыру кезінде әдістемелік және практикалық көмек көрсету.
- Оларды автоматтандырудың орындылығын анықтау мақсатында университеттің бизнес-процестеріне зерттеулер жүргізуге басшылыққа қатысу.
- Ақпаратты және басқа да міндеттерді механикаландырылған және автоматтандырылған өңдеу үшін есептеу техникасы, коммуникациялар және байланыс құралдары жүйесін құру, Қызмет көрсету, дамыту және ақпараттық қамтамасыз ету бойынша цифрландыру бөлімінің қызметін ұйымдастыру.
- Бөлімшелердің тапсырыстарына және цифрландыру бөлімінің техникалық мүмкіндіктеріне сәйкес ақпаратты өңдеу және есептеу жұмыстарын жүргізу жоспарлары мен кестелерін әзірлеуге басшылық жасау.
- Сайттың негізгі тұжырымдамасын әзірлейді және қолдайды, сайттың тұжырымдамасы мен мазмұнын пысықтау, сайтқа келушілер үшін жаңа сервис жүргізу бойынша ұсыныстар енгізеді.
- Материалдарды редакциялау және түзету және оларды құрылымдау, соның ішінде мәтіндерді, кестелерді және т.б. жобалау бойынша жұмыстарды орындайды.
- Сайттың мәтіндік мазмұнын, ақпараттың үнемі жаңаруын қадағалайды.
- Авторларға жарияланатын материалдарды ресімдеуде көмек көрсетеді
- Электрондық-есептеу жабдығының негізгі құрамын таңдауды жүзеге асыруға қатысу, оның негіздемесін жүргізу, ақпарат жинаудың нысандары мен әдістерін айқындау, есептеу техникасы құралдарымен ақпаратты өңдеудің міндеттері мен технологиялық процестері бойынша ақпаратты өңдеудің технологиялық схемаларын әзірлеуді және университеттің тиісті бөлімшелерімен келісуді қамтамасыз ету.
- Университетті заманауи ақпараттық технологиялармен және бағдарламалық қамтамасыз етумен қамтамасыз ету мақсатында ақпараттық қызметтер нарығын зерделеу және талдау жүргізу.
- Процестерді цифрландыру және автоматтандыру департаменті басшысының тапсырмаларын уақтылы орындау.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттар тізбесі:
- Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
- түйіндеме;
- жоғары білімі мен академиялық және ғылыми дәрежесі туралы дипломдардың, ғылыми атағы туралы құжаттардың көшірмелері және салыстыру үшін түпнұсқалары;
- қайта даярлау және біліктілікті арттыру туралы сертификаттардың көшірмесі (болған жағдайда) және салыстыру үшін түпнұсқалары;
- маман сертификатының/клиникалық қызметке рұқсат қағаздың және құрылымдық бөлімшенің бейіні бойынша дәрігерлік санаты туралы сертификатының көшірмесі;
- ғылыми жұмыстар мен өнертабыстардың тізімі (болған жағдайда). Университет жұмыскерлері үшін ғылыми еңбектердің тізімін ғылыми хатшы куәландырады;
- “Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушысының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген №075/у нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);
- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе нотариалды куәландырылған көшірмесі);
- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе нотариалды куәландырылған көшірмесі).
- Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама;
Көрсетілген құжаттардың бірінің болмауы құжаттарды конкурсқа қатысушыға қайтару үшін негіз болып табылады.
- Конкурсқа қатысушы біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне, тілдерді білуіне (ғылыми жарияланымдардың тізімі, алдыңғы жұмыс орнындағы басшылық берген ұсынымдар, сертификаттар, дипломдар және т.б.) қатысты қосымша ақпарат беруге құқылы.
- университетте жұмыс жасайтын тұлғалар жоғарыда тұрған басшылықтың мінездемесін қоса тіркейді.
- Қатты файл парақтары бар папка – 20 бет.
Жарияланған күні: 06 тамыз 2024 жыл
Құжаттар хабарландыру жарияланған күннен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде ұсынылуы тиіс.
Құжаттарды қабылдау мына мекенжай бойынша жүзеге асырылады: «Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медициналық университеті» КеАҚ. Қазақстан Республикасы, 030019, Ақтөбе қаласы, Маресьев көшесі 68. Бас ғимарат, 105-кабинет. Тел.: +7 (7132) 54-69-25 e-mail: hr@zkmu.kz