2021-2023 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландырумен ғылыми-техникалық жоба (іске асыру мерзімі 12 ай): ЖТН AP09562200 “Covid-19 пандемиясы жағдайында жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін бағалау”, ҚР БҒМ ҒК, 2021 ж – Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті


2021-2023 жылдарға арналған ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық жобалар бойынша гранттық қаржыландырумен ғылыми-техникалық жоба (іске асыру мерзімі 12 ай): ЖТН AP09562200 “Covid-19 пандемиясы жағдайында жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін бағалау”, ҚР БҒМ ҒК, 2021 ж

Өзектілігі: бұл зерттеудің өзектілігі пандемияның психоәлеуметтік салдарын зерттеумен байланысты, оның ішінде жоғары сынып оқушыларының COVID-19 вирусынан қорқуынан туындаған алаңдаушылығы ерекше назар аударуды қажет етеді. Жоғары сынып оқушыларының ерекше мәртебесін, өсу кезеңін және кәсіби өзін-өзі анықтау кезеңін ескере отырып, олардың психологиялық жағдайындағы әртүрлі өзгерістерді зерттеу өте маңызды және уақтылы болып табылады, бұл басқалардан оларға, әсіресе COVID-19 пандемиясының төтенше кезеңінде мұқият және мұқият қарауды талап етеді.

Мақсаты: жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін бағалау және психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу.

Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:

  1. Scopus, Google Scholar, PubMed ақпараттық базаларында шетелдік зерттеулердің материалдарын ғылыми сұрау әдісімен зерттелетін мәселеге мета-талдау жүргізілді.
  2. Диагностикалық әдістердің кешені жасалды: Спилбергер-Ханиннің мазасыздық шкаласы; Covid-19 қорқыныш шкаласы; Covid-19 байланысты мазасыздық шкаласы.
  3. Индонезия қаласының жалпы білім беретін мектептерінің 8 (сегіз) коммуналдық мемлекеттік мекемелерінде (КММ) 10-11 сынып оқушыларының мазасыздық деңгейіне диагностика жүргізілді стандартты уақыт: “№ 3 орта мектеп” КММ; “№ 12 орта мектеп” КММ; “№ 13 орта мектеп” КММ; “№ 20 жалпы білім беретін мектеп” КММ; “№ 23 орта мектеп-лицей” КММ; “№ 25 жалпы білім беретін мектеп” КММ; “№ 28 орта мектеп” КММ; “№ 64 жалпы білім беретін мектеп”КММ.
  4. Нәтижелердің сенімділігін бағалау әдістерін қолдана отырып, SPSS және MS Excel бағдарламаларының көмегімен алынған диагностикалық мәліметтерді статистикалық өңдеу жүргізілді.
  5. COVID-19 пандемиясында жоғары сынып оқушыларында мазасыздық деңгейін төмендетудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары анықталды.
  6. Covid-19 пандемиясы кезінде жоғары сынып оқушыларының алаңдаушылығын төмендетуде оқудың рөлі ерекше.
  7. Covid-19 пандемиясы жағдайында жоғары сынып оқушыларында мазасыздықты диагностикалау және азайту бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы (жоба) әзірленді.
  8. КОКСОН ҚР ұсынған журналдарда 2 (екі) мақала жарияланды – Абай атындағы ҚазҰПУ журналы”, “Психология” сериясы және Абай атындағы ҚазҰПУ журналы”, “педагогикалық ғылымдар”сериясы.
  9. Social Science Citation Index немесе Arts and Humanities Citation Index Web of Science базасында индекстелетін және (немесе) Scopus базасында CiteScore бойынша кемінде 25 (жиырма бес) процентилі бар ғылыми басылымда жариялауға 1 (бір) мақала берілді.
  10. 3 (үш) ғылыми мақалалардың жариялануымен және ауызша баяндамалармен онлайн-режимде (эпидемиологиялық жағдайға байланысты және қатысушылардың денсаулығын қорғау мақсатында конференцияны ұйымдастыру комитеті Microsoft Teams, Zoom-да онлайн-режимде конференция өткізгісі келеді, өйткені Татарстан Республикасында 11.10.2021 жылдан бастап. жаңа короновирустық инфекцияның таралуының алдын алу бойынша шектеу шаралары енгізілді (7.10.2021 жылғы №960 қаулы. https://pravo.tatarstan.ru/npa_kabmin/post/?npa_id=844856))) Қазан қаласында өткен 3 (үш) конференцияда, Елабуга (РФ, Татарстан):
  • 20.10.2021 жылы “білім беру үдерісін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу: теория және практика” атты ғылыми-практикалық конференцияны қорғау. (https://kpfu.ru/elabuga/v-ei-kfu-prohodit-vserossijskaya-nauchno-410677.html);
  • “Хак оқулары-2021” жас ғалымдардың халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында, 22.10.2021 ж.;;
  • “әдеби педагогика және оның эмоционалдық сауаттылықты дамытудағы рөлі” атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция, 26-27.10.2021 ж.(https://kpfu.ru/elabuga/novosti/konferencii-konkursy/v-elabuzhskom-institute-proshla-nauchno-411208.html)
  1. “Ғылым туындысы” объектісіне 3 (үш) авторлық куәлік алынды: 29.10.2021 жылғы № 21251., 21252 из 29.10.2021, Номер 21253 29.10.2021

Зерттеу тобының аты-жөні, олардың идентификаторлары (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті профильдерге сілтемелер:

  1. Жетекші, жетекші ғылыми қызметкер – Книсарина Малика Максатовна, философия докторы (PhD), психология кафедрасының доценті, ORCID: 0000-0002-7350-1768 (https://orcid.org/0000-0002-7350-1768), Scopus authors ID: 57192387506 (https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57192387506), зерттеу идентификаторы: Q-6386-2018 (https://publons.com/researcher/1867176/malika-m-knissarina/)
  2. Ғылыми қызметкер (ҒЖ) – Сисенова Айнур Тагабергеновна, Педагогика және психология магистрі, персоналды дамыту бөлімінің басшысы, ORCID: 0000-0003-3351-1248, Scopus authors ID: 57216964987.
  3. Кіші ғылыми қызметкер (ХҒС) – Жумалиева Гульмира Саиновна, педагогика ғылымдарының магистрі, психология кафедрасының аға оқытушысы, ORCID: 0000-0002-6492-7644.

Жарияланымдар тізімі (оларға сілтемелермен):

  1. Knisarina M. M., Syzdykbayeva A. D., Zhumaliyeva G. S. Determination of the the COVID-19 fear scale in high school students / Вестник ҚазҰПУ,” Психология “сериясы”, № 3 (68), 2021. – Б.131-141. https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-7847.15M

1 мақала

  1. Книсарина м. м., Сыздыкбаева А. Д., Жумалиева г. С. жоғары сынып оқушыларының COVID-19 пандемиясына алаңдаушылық деңгейін төмендетудің психологиялық-педагогикалық шарттары / Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы”, “педагогикалық ғылымдар “сериясы”, № 4 (72), 2021. – С.
  2. Книсарина м. м., Сисенова А.Т., Жумалиева г. с. COVID-19 пандемиясы кезеңінде жоғары сынып оқушыларының мазасыздығын төмендетудегі оқудың рөлі // әдеби педагогика және оның эмоционалды сауаттылықты дамытудағы рөлі: Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары (26-27 қазан 2021 ж.). – Қазан: қазан баспасы. ун-та, 2021. – 248 б. – 91-96 Б.

3 мақала

  1. Книсарина м. м., Сисенова А.Т., Жумалиева г. С. COVID-19 пандемиясы жағдайында жоғары сынып оқушыларының мазасыздығын зерттеу // “Хак оқулары – 2021 [Электрондық ресурс]: Қазан университетінің еңбек сіңірген профессоры Вахит Хозятович Хаковтың 95 жылдығына арналған “Хак оқулары-2021” жас ғалымдардың халықаралық ғылыми – практикалық конференциясының материалдары (Қазан, 22 қазан 2021 Ж.) / жалпы ред. Г. Р. Галиуллина. – Электрон. мәтіндік деректер (1 файл: 2 Мб). – Қазан: Қазан университетінің баспасы, 2021. – 176 б. – 80-85 Б. – Систем. Талаптар: Adobe Acrobat Reader. – Кіру режимі: https://kpfu.ru/portal/docs/F_888112729/_red._.Cbornik.Khakovskie.chteniya_2021.pdf – Захл. с титул. экран.»

4 мақала

  1. Книсарина м. м., Сисенова А. Т., Жумалиева г. с. оқушылардың мазасыздығын диагностикалау және азайту бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы // оқу процесін психологиялық-педагогикалық қолдау: теория және практика: бүкілресейлік ғылыми-практикалық конференция материалдары. 11 шығарылым. – Елабуга, 2021. – 585с. – с. 234-240

5 мақала

Патенттер тізімі: “ғылым туындысы”объектісіне 3 (үш) авторлық куәлік алынды:

21251 29.10.2021

21252 29.10.2021

21253 29.10.2021