Тіркеу нөмірі: 0121РК00361
Өзектілігі: зерттеу мәселесінің өзектілігі қазіргі қоғамдағы адамдардың әлеуметтік өмірін үйлестіру үшін жеке адамның әлеуметтік жауапкершілігінің жоғары деңгейімен байланысты. Жеке тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі, азаматтың толыққанды сау тұлғасын қалыптастырудың негізі ретінде, жеке тұлғаның, әлеуметтік институттардың, бизнес пен басқару ұйымдарының әлеуметтік жауапкершілігін дамыту мүддесінде қоғамдық сұраныстарға негізделген жауапты білім беру аспектісінде қарастырылады.
Мақсаты: Батыс Қазақстан жоғары оқу орындарында кәсіптік даярлық жағдайында білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігін зерделеу
Күтілетін және қол жеткізілген нәтижелер:
- Scopus, Google Scholar, PubMed ақпараттық базаларында зерттелетін тақырып бойынша материалдар жинау.
- “Жауапкершілік” (қоршаған әлеммен үйлесімді және толыққанды өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін жеке тұлғаның мінез-құлқының сыртқы және ішкі реттеушісі), “әлеуметтік жауапкершілік” (адамның мотивациялық-құндылық саласында және оның қоршаған әлемдегі тіршілік әрекетін критериалды бағалауда маңызды рөл атқаратын жеке тұлғаның интегралдық сапасы), “білім алушылардың жеке әлеуметтік жауапкершілігі” (білім алушының өз өмірінде әртүрлі әлеуметтік рөлдерді іске асыру, дәстүрлі моральдық-адамгершілік құндылықтардың тасымалдаушысы болу қабілеті), барлық жалпы қабылданған нормалар мен ережелерге сәйкес Қоғамның басқа мүшелерімен сәтті өзара әрекеттесу).
- 4 компоненттен тұратын білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігінің құрылымдық мазмұны анықталды: когнитивті, мотивациялық-құндылық, белсенділік, рефлексивті-болжамдық.
- Диагностикалық әдістердің кешені жасалды: Дж.д. субъективті бақылау деңгейін диагностикалау әдістемесі. Роттер (Е.Ф. Бажин, С. А.Голынская, А. М. Эткиндтің бейімделуі), “әлеуметтік жауапкершілік туралы идеялар” авторлық сауалнамасы; “тұлғаның мотивациялық құрылымы” әдістемесі (В. Э. Милман); “өзін-өзі басқару қабілеті” әдістемесі (Н. М. Пейсахов); “эмпатия қабілеті” әдістемесі (А. Мехрабиен және Н. Эпштейн).
- Марат Оспанов атындағы БҚМУ 1 курс білім алушыларының әлеуметтік жауапкершілігінің диагностикасы жүргізілді және нәтижелердің шынайылығын бағалау әдістерін қолдана отырып, SPSS және MS Excel бағдарламаларының көмегімен алынған деректерді статистикалық өңдеу жүзеге асырылды.
- КОКСОН ұсынған журналдарда 2 (екі) мақала жарияланды – Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ хабаршысы, “Педагогика. Психология. Әлеуметтану” және Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы”,”педагогикалық ғылымдар” сериясы.
- University of Applied Sciences HTW Берлинде (Германия) өткізетін “20th European Conference on e-Learning” Халықаралық ғылыми конференциясына 1 (бір) мақала, 1 (бір) тезис жариялауға және онлайн форматта ауызша баяндамамен (Covid-19 пандемиясы жағдайындағы шектеулерге байланысты) қатысты.
- “Ғылым туындысы” объектісіне 3 (үш) авторлық куәлік алынды: 08.06.2021 ж. № 18499, 27.10.2021 ж. № 21208, 28.10.2021 ж. № 21209 және “әдебиет туындысы” объектісіне 1 (бір) авторлық куәлік: 08.06.2021 ж. № 18500
Зерттеу тобының аты-жөні, олардың идентификаторлары (Scopus Author ID, Researcher ID, ORCID, егер бар болса) және тиісті профильдерге сілтемелер:
- Жетекші, жетекші ғылыми қызметкер – Книсарина Малика Максатовна, философия докторы (PhD), психология кафедрасының доценті, ORCID: 0000-0002-7350-1768 (https://orcid.org/0000-0002-7350-1768), Scopus authors ID: 57192387506 (https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57192387506), зерттеу идентификаторы: Q-6386-2018 (https://publons.com/researcher/1867176/malika-m-knissarina/)
- Ғылыми қызметкер (ҒЖ) – Сисенова Айнұр Тагабергенқызы, Педагогика және психология магистрі, персоналды дамыту бөлімінің басшысы, ORCID: 0000-0003-3351-1248, Scopus authors ID: 57216964987.
- Ғылыми қызметкер (ҒЖ) – Жумалиева Гульмира Саиновна, педагогика ғылымдарының магистрі, психология кафедрасының аға оқытушысы, ORCID: 0000-0002-6492-7644.
- Кіші ғылыми қызметкер (ХҒС) – Макашева Алия Маратовна, Қоғамдық денсаулық сақтау магистрі, ғылыми-талдау жұмысы бөлімінің ғылыми қызметкері, ORCID: 0000-0001-8776-3550 (https://orcid.org/0000-0001-8776-3550 ).
Жарияланымдар тізімі (оларға сілтемелермен):
1. Книсарина м. м., Сисенова А.Т., Байкулова А. М., Жұмалиева г. С. білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігін дамыту жүйесінде Онлайн оқыту / Абай атындағы ҚазҰПУ хабаршысы, “педагогикалық ғылымдар”сериясы. – 2021. – № 3 (71). – Б. 46-57. – https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.05. – https://bulletin-pedagogy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/364.
- Knissarina M. M., Syzdykbayeva A. D., Makasheva A. M. Social responsibility: mechanisms of its development through project training / Вестник ену имени Л.Н.Гумилев атындағы еұу, серия “Педагогика. Психология. Әлеуметтану”, № 3 (136), 2021. – Б.124-132. – DOI: https://doi.org/10.32523/2616-6895-2021-136-3-124-132
- Knissarina M.M., Syzdykbayeva A.D., Baikulova A.M., Zhumaliyeva G.S., Makasheva A.M. Features of e-Learning in the System of Studying Social Responsibility of Students // Proceedings of the 20th European Conference on e-Learning (University of Applied Sciences HTW). – Berlin. – 2021. – Р. 282-289. https://www.dropbox.com/sh/su4iq7gie1kq7y9/AAD8RVKbBuvilGYdOI4Su3xQa?dl=0&preview=ECEL21-Proceedings.pdf
- Knissarina M.M., Syzdykbayeva A.D., Baikulova A.M., Zhumaliyeva G.S., Makasheva A.M. Features of e-Learning in the System of Studying Social Responsibility of Students // Abstracts of Papers Presented at the 20th European Conference on e-Learning ECEL 2021 (University of Applied Sciences HTW). – Berlin. – 2021. – Р. 36-37. – https://www.dropbox.com/sh/su4iq7gie1kq7y9/AAD8RVKbBuvilGYdOI4Su3xQa?dl=0&preview=ECEL+2021+abstract+booklet.pdf
Патенттер мен авторлық куәліктер тізімі:
“Ғылым туындысы”объектісіне 3 (үш) авторлық куәлік алу:
“Әдебиет туындысы” объектісіне 1 (бір) авторлық куәлік алу:
2022 жыл
1. Жас жігіттің әлеуметтік жеке жауапкершілігін арттыру үшін 1 (бір) психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы жасалды. Бағдарламаның мақсаты білім алушылардың қазіргі университетте кәсіби даярлығы жағдайында әлеуметтік жауапкершілігін арттыру болып табылады. Бағдарлама ұсынымдық сипатқа ие және педагогтар мен психологтарға, оқытушылар мен кураторларға, білім алушылар мен олардың ата-аналарына бағытталған.
SCOPUS (35-тен жоғары процентиль)
2. Knissarina M., Imanchiyev Z., Adanov K., Baikulova A., Zhumaliyeva G. and Kushekbayeva A. 2022. Social responsibility of students in the conditions of professional training in higher educational institutions. Cypriot Journal of Educational Sciences. 17, 8 (Aug. 2022), 2580–2592. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i8.7908
3.1. Knissarina М.М., Syzdykbayeva А.D., Zhumaliyeva G.S. “Model of formation of social responsibility of students in the conditions of professional training»/« Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің хабаршысы”, Педагогика сериясы. Психология. Әлеуметтану. — № 1(138)/2022. – 48-57. – DOI: https://doi.org/10.32523/2616-6895-2022-138-1-48-57
3.2. Imanchiyev Zh.E., Knissarina, M., Syzdykbayeva A.D. The conditioning of students’ subjective well-being on the level of social responsibility in a professional training environment Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ хабаршысы, “Педагогика. Психология. Әлеуметтану”, №2 (139), 2022. – С. 226-234. – DOI: https://doiorg/10.32523/2616-6895-2022-139-2-226-234.
Халықаралық конференциялар жинақтарындағы жарияланымдар
4.1. Malika Knissarina, Aliya Makasheva, Aigerim Baikulova, Gulmira Zhumaliyeva, Ainura Sissenova «Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on Social Responsibility of Students in E-Learning»/Abstract Book 16th Annual International Conference on Psychology, 23-26 May 2022. – Athen, Greece. – 37-39. – https://www.atiner.gr/2022psy-pro. – https://cloud.mail.ru/public/iboE/uH4sWJ5yj
4.2. Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Макашева А.М., Бекенжан Ж.Б. “тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі: қазіргі университеттің рөлі”/”ХХІ ғасырдағы мұғалімнің білімі, кәсіби дамуы және денсаулығын сақтау” педагогикалық білім беру жөніндегі VIII халықаралық форум- IFTE 2022 (International Forum on Teacher Education), 2022 жылғы 25-27 мамыр. – Қазан федералды университеті.- https://ifte.kpfu.ru/;
4.3. Байқулова А.М., Книсарина М.М., Сыздықбаева А.Д. “ЖОО студенттерінің субъективті әл-ауқатының деңгейі мен оның әлеуметтік жауапкершілік деңгейі арасындағы байланыс”/”ХХІ ғасырдағы мұғалімнің білімі, кәсіби дамуы және денсаулығын сақтау”педагогикалық білім беру жөніндегі VIII халықаралық форум – IFTE 2022 (International Forum on Teacher Education), 25-27 мая 2022 года. – Казанский федеральный университет. – https://ifte.kpfu.ru
4.4. Книсарина М.М., Тенеряднова С.П., Жұмалиева Г.С. қазіргі заманғы коммуникациялар мен жеке тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігінің өзара байланысы / 2022 жылғы 2-3 желтоқсандағы XXIV Халықаралық Балтық коммуникациялық форумы ғылыми-теориялық мақалалар жинағы/Санкт-Петербург мемлекеттік телекоммуникация университетінің Әлеуметтік цифрлық технологиялар факультетінің хабаршысы. профессор М. А. Бонч-Бруевич, Санкт-Петербург, 2022. – 79-83 б.
4.5 Тенеряднова С.П., Книсарина М.М., Сисенова А.Т. “тұлғаның этикалық дискурсындағы әлеуметтік жауапкершіліктің көрінісі”/қазан Халықаралық Лингвистикалық саммиті аясында өткізілетін “Қазіргі лингвистика: теориядан практикаға” халықаралық ғылыми конференциясы 2022: (KILS 2022) Қазан қаласында, РФ, 14-16. 11. 2022 ж. – С.
4.6. Книсарина, М.М., Сисенова, А.Т., Жұмалиева Г.С. әлеуметтік жауапкершілік қазіргі қоғамның құндылығы ретінде/Ф. ғ.д.,проф. Аршабекова н. Р.-Алматы: әйелдер университеті, 2022. – 152 Б. – 12-16 Б.
4.7. Жумалиева Г.С., Книсарина М.М., Бекешова Г.У. әлеуметтік жауапты “жаңа қазақстандықты” тәрбиелеудегі білім берудің педагогикалық шарттары/Ф.ғ.д., проф. Аршабекова н. Р.-Алматы: әйелдер университеті 70 жылдығына арналған “жаңа Қазақстанды құрудағы педагогикалық жоғары оқу орындарының рөлі” ғылыми-практикалық конференциясының Материалы,2022. – 152 с. – С. 7-11. – https://zkmu.edu.kz/ru/2022/11/21/marat-ospanov-atynda%d2%93y-b%d2%9bmu-zhas-%d2%93alymdaryny%d2%a3-almaty-%d2%9balasynda-%d3%a9tken-konferenciya%d2%93a-%d2%9batysuy/
4.8. Книсарина М.М. қазіргі заманғы отандық білім беруді дамыту үрдісі ретінде әлеуметтік жауапкершілік / Ресей Ғылым академиясының 300 жылдығына арналған” Ғылым мен білімнің өзекті мәселелері ” Халықаралық форумы. – 2022 жылғы 12-13 желтоқсан. – Екатеринбург
4.9. Г.С. Жұмалиева, Г.У. Бекешова әлеуметтік жауапты білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу жүйесіндегі кураторлардың рөлі / / Ресей Ғылым академиясының 300 жылдығына арналған “Ғылым мен білімнің өзекті мәселелері” Халықаралық форумы. – 2022 жылғы 12-13 желтоқсан. – Екатеринбург
Халықаралық конференциялардағы баяндамалар
5.1. 16th Annual International Conference on Psychology 23-26 May 2022, Athens, Greece с 1 (одним) устным докладом «Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on Social Responsibility of Students in E-Learning»в онлайн режиме в 23.05.2022г.
5.2. “SIST 2022”-ҚР, Нұр-сұлтан Қ., Астана Университеті базасында 2022 ж.28-30. 04. онлайн режимде “Қазіргі цифрлық кеңістіктегі студенттердің әлеуметтік жауапты мінез-құлқының рөлі” атты 1 (бір) ауызша баяндамасы бар зияткерлік Ақпараттық жүйелер мен технологиялар жөніндегі халықаралық конференция, https://sist.astanait.edu.kz/?page_id=1257;
5.3. Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Макашева А.М., Бекенжан Ж.Б. “тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі: қазіргі университеттің рөлі”/”ХХІ ғасырдағы мұғалімнің білімі, кәсіби дамуы және денсаулығын сақтау” педагогикалық білім беру жөніндегі VIII халықаралық форум – IFTE 2022 (International Forum on Teacher Education), 25-27 мамыр 2022 жыл. – Қазан федералды университеті.- https://ifte.kpfu.ru/. https://zkmu.edu.kz/2022/05/31/pedagogi-zkmu-imeni-marata-ospanova-viii-mezhdunarodnyj-forum-po-pedagogicheskomu-obrazovaniyu/
5.4. Байқулова А. М., Книсарина М. М., Сыздықбаева А. Д.” ЖОО студенттерінің субъективті әл-ауқатының деңгейі мен оның әлеуметтік жауапкершілік деңгейі арасындағы байланыс”/педагогикалық білім беру бойынша “ХХІ ғасырдағы мұғалімнің білімі, кәсіби дамуы және денсаулығын сақтау” VIII Халықаралық форумы-IFTE 2022 (International Forum on Teacher Education), 2022 жылғы 25-27 мамыр. – Қазан федералды университеті. – https://ifte.kpfu.ru. – https://zkmu.edu.kz/2022/05/31/pedagogi-zkmu-imeni-marata-ospanova-viii-mezhdunarodnyj-forum-po-pedagogicheskomu-obrazovaniyu/
5.5. Книсарина М.М., Тенеряднова С.П., Жұмалиева Г.С. қазіргі заманғы коммуникациялар мен жеке тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігінің өзара байланысы/2022 жылғы 2-3 желтоқсандағы XXIV Халықаралық Балтық коммуникациялық форумы ғылыми-теориялық мақалалар жинағы/Санкт-Петербург мемлекеттік телекоммуникация университетінің Әлеуметтік цифрлық технологиялар факультетінің хабаршысы. профессор М.А. Бонч-Бруевич, Санкт-Петербург, 2022. – 79-83 б.
5.6. Тенеряднова С.П., Книсарина М.М., Сисенова А.Т. “тұлғаның этикалық дискурсындағы әлеуметтік жауапкершіліктің көрінісі”/қазан Халықаралық Лингвистикалық саммиті аясында өткізілетін “Қазіргі лингвистика: теориядан практикаға” халықаралық ғылыми конференциясы 2022: (KILS 2022) Қазан қаласында, РФ, 14-16. 11. 2022 ж. – Б.79.83.
5.7. Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Бекешова Г.У. “әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастырудағы отбасының рөлі”/”Омбы ғылыми оқулары” V бүкілресейлік ғылыми конференциясы, Омбы қ., РФ, 07.11.2022-02.12.2022 жж http://conf.omsu.ru/Conference/ShowThesis?thesisId=3030;
5.8. Жұмалиева Г.С., Тенеряднова С.П., Книсарина М.М. “әлеуметтік жауапкершілік кәсіби қызметтің негізгі принципі ретінде”/V бүкілресейлік ғылыми конференция “Омбы ғылыми оқулары”, Омбы қ., РФ, 07.11.2022-02.12.2022 жж http://conf.omsu.ru/Conference/ShowThesis?thesisId=3041
5.9. Книсарина, М.М. Сисенова, А.Т. Жұмалиева Г.С. әлеуметтік жауапкершілік қазіргі қоғамның құндылығы ретінде/Ф. ғ.д.,проф. Аршабекова Н. Р.-Алматы: әйелдер университеті, 2022. – 152 б. – 12-16 б. – https://zkmu.edu.kz/ru/2022/11/21/marat-ospanov-atynda%d2%93y-b%d2%9bmu-zhas-%d2%93alymdaryny%d2%a3-almaty-%d2%9balasynda-%d3%a9tken-konferenciya%d2%93a-%d2%9batysuy/.
5.10. Жумалиева Г.С., Книсарина М.М., Бекешова Г.У. әлеуметтік жауапты “жаңа қазақстандықты” тәрбиелеудегі білім берудің педагогикалық шарттары/Ф. ғ.д.,проф. Аршабекова н. Р.-Алматы: әйелдер университеті, 2022. – 152 Б. – 7-11 Б. https://zkmu.edu.kz/ru/2022/11/21/marat-ospanov-atynda%d2%93y-b%d2%9bmu-zhas-%d2%93alymdaryny%d2%a3-almaty-%d2%9balasynda-%d3%a9tken-konferenciya%d2%93a-%d2%9batysuy/.
5.11. Книсарина М.М. қазіргі заманғы отандық білім беруді дамыту үрдісі ретінде әлеуметтік жауапкершілік/Ресей Ғылым академиясының 300 жылдығына арналған” Ғылым мен білімнің өзекті мәселелері” Халықаралық форумы. – 2022 жылғы 12-13 желтоқсан. – Екатеринбург
5.12. Г.С. Жұмалиева, Г.У. Бекешова әлеуметтік жауапты білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу жүйесіндегі кураторлардың рөлі/Ресей Ғылым академиясының 300 жылдығына арналған “Ғылым мен білімнің өзекті мәселелері” Халықаралық форумы. – 2022 жылғы 12-13 желтоқсан. – Екатеринбург
5.13. Книсарина М.М. “жеке тұлғаны рухани-адамгершілік тәрбиелеу жүйесіндегі әлеуметтік жауапкершілік”/”медициналық білім берудегі инновациялар” атты мерейтойлық ғылыми-практикалық конференция “БҚМУ” КЕАҚ-ның 65 жылдығын салтанатты түрде атап өтуге арналған. М. Оспанова ” 30.11.2022-02.12.2022 жж.
6. “Ғылым туындысы”объектісі ретінде алынған ғылыми нәтижелерге авторлық құқықтарды тіркеу туралы куәліктер:
6.1. “Тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі: қазіргі университеттің рөлі”, Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Бекенжан Ж.Б., 14.09.2022 ж. № 28769.;
6.2. «Model of formation of social responsibility of students in the conditions of professional training», М.М. Книсарина, А.Д. Сыздықбаева, Г.С. Жұмалиева, 20.09.2022 ж. № 28913;
6.3. «Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on social responsibility of students in e-Learning», Книсарина М.М. Байкулова А.М. Макашева А.М. Жималиева Г.С. Сиссенова А.Т.№ 28972 22.09.2022 ж.
7. ЖОО үлгісіндегі қатысушының Алғыс хаттарын, сертификаттарын бере отырып, білім алушылар мен оқытушыларға арналған ғылыми жобаның мәселелері бойынша оқыту семинарлары (4), тренингтер (2), мастер-класс (1) және дөңгелек үстел (1):
– ПОҚ үшін “қазіргі әлемдегі әлеуметтік жауапкершілік генезисі” семинары, 01.07.2022 ж., сілтеме: “әлеуметтік жауапкершілік-тұлғаның өзін-өзі табысты жүзеге асыруының КЕПІЛІ!” https://zkmu.edu.kz/ru/2022/07/04/%d3%99leumettik-zhauapkershilik-t%d2%b1l%d2%93any%d2%a3-%d3%a9zindik-zhetilui-men-%d2%9balyptasuyny%d2%a3-kepili/;
– “жоғары білім беру жүйесінде білім алушылардың әлеуметтік жауапкершілігін қалыптастырудың әдіснамалық негіздері” халықаралық қатысуымен семинар (вебинар), 08.07.2022 ж., сілтеме “жастардың әлеуметтік жауапкершілігі: болашақ идеядан басталады!” https://zkmu.edu.kz/ru/2022/07/13/zhastardy%d2%a3-%d3%99leumettik-zhauapkershiligi-bolasha%d2%9b-ideyadan-bastalady//;
– ПОҚ үшін “білім беру және медициналық ұйымдар персоналының стресске төзімділігі мен резиленттілігін арттыру негізінде әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру” Халықаралық қатысуымен семинар (вебинар), 05.10.2022 ж., сілтеме “әлеуметтік қызмет туралы халықаралық семинаро тветственности” https://zkmu.edu.kz/ru/2022/10/14/%d3%99leumettik-zhauapkershilik-turaly-xaly%d2%9baraly%d2%9b-seminar/\;
– ПОҚ және білім алушылар үшін “ғылыми жобаларды дайындаудың тиімді жолдары мен әдістері” тақырыбында қалалық әдістемелік семинар 01.12.2022 ж., https://zkmu.edu.kz/ru/2022/12/02/marat-ospanov-atynda%d2%93y-b%d2%9bmu-men-%d2%9b-zh%d2%b1banov-atynda%d2%93y-a%d3%a9u-arasynda%d2%93y-%d2%93ylymi-shy%d2%93armashyly%d2%9bty-yntyma%d2%9btasty%d2%9b/
– “мен өз өміріме жауаптымын!”ПОҚ және білім алушылар үшін, 01.07.2022 ж., сілтеме:” әлеуметтік жауапкершілік-тұлғаның өзін-өзі табысты жүзеге асыруының КЕПІЛІ!” https://zkmu.edu.kz/ru/2022/07/04/%d3%99leumettik-zhauapkershilik-t%d2%b1l%d2%93any%d2%a3-%d3%a9zindik-zhetilui-men-%d2%9balyptasuyny%d2%a3-kepili/;
– ПОҚ және білім алушылар үшін “әлеуметтік жауапкершілік тұлғаның өзін – өзі табысты жүзеге асыруының КЕПІЛІ” тренингі, 01.07.2022 ж., сілтеме: “әлеуметтік жауапкершілік-тұлғаның өзін-өзі табысты жүзеге асыруының КЕПІЛІ!” https://zkmu.edu.kz/ru/2022/07/04/%d3%99leumettik-zhauapkershilik-t%d2%b1l%d2%93any%d2%a3-%d3%a9zindik-zhetilui-men-%d2%9balyptasuyny%d2%a3-kepili/;
– ПОҚ және кураторлар үшін “университет жағдайында білім алушының әлеуметтік жауапкершілігін арттыруды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу” мастер-класс және дөңгелек үстел, 22.09.2022 ж., https://zkmu.edu.kz/2022/09/30/marat-ospanov-atynda%d2%93y-b%d2%9bmu-studentterinde-%d3%99leumettik-zhauapkershilikti-%d2%9balyptastyru-bojynsha-kuratorlar%d2%93a-arnal%d2%93an-sheber-klasy/
2022 жылға арналған қысқаша мәліметтер
Шифр задани, этапа * | Наименование работ по Договору и основные этапы его выполнения * | Основные результаты |
1 | Жас ұрпақтың жоғары оқу орнында кәсіби даярлығы жағдайында оның әлеуметтік жеке жауапкершілігін арттыруға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасын әзірлеу. Толық мәтінді ғылыми мақаланы ҚР Білім және ғылым сапасын қамтамасыз ету Комитеті ұсынған журналында жариялауға дайындау. Ақтау, Атырау, Ақтөбе, Орал университеттерінің студенттері арасында әлеуметтік жауапкершілік диагностикасы. Афинадағы конференцияға қатысу |
Жас ұрпақтың университетте кәсіби даярлықтан өту жағдайында оның әлеуметтік жеке жауапкершілігін арттыру мақсатында психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы әзірленді (Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университетінде 2022 жылғы 23 мамырда бекітілген). ҚР Білім және ғылым сапасын қамтамасыз ету Комитеті ұсынған журналдар тізіміне енгізілген «Педагогика. Психология. Әлеуметтану» сериясы бойынша Л.Н. Гумилев атындағы Еуразиялық ұлттық университетінің Хабаршысы журналында «Model of formation of social responsibility of students in the conditions of professional training» атты 1 (бір) мақала журналында, (Knissarina M.M., Syzdykbayeva A.D., Zhumaliyeva G.S. Model of formation of social responsibility of students in the conditions of professional training // Вестник ЕНУ имени Л.Н. Гумилева, серия Педагогика. Психология. Социология, № 1 (138), 2022. – С. 48-57. – DOI: https://doiorg/10.32523/2616-6895-2022-138-1-48-57). Батыс Қазақстан қалаларындағы ЖОО студенттері арасында әлеуметтік жауапкершілік диагностикасы жүргізілді: «Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті» КеАҚ, Ақтау қ., 22.02-25.02.2022; «Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті» КеАҚ, Атырау қ., 03.04-08.04.2022; «М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті» КеАҚ, Орал қ., 14.03-17.03.2022; Бәйішев атындағы университет, Ақтөбе қ., 18.04-29.04.2022 ж 2022 жылдың 23-26 мамыр айында Афинада (Греция) ұйымдастырылған «16th Annual International Conference on Psychology» халықаралық конференцияға онлайн қатысу нәтижесінде Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on Social Responsibility of Students in E-Learning» жобасы бойынша тезис жарияланды (Malika Knissarina, Aliya Makasheva, Aigerim Baikulova, Gulmira Zhumaliyeva, Ainura Sissenova «Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on Social Responsibility of Students in E-Learning»/Abstract Book 16th Annual International Conference on Psychology, 23-26 May 2022. – Athen, Greece. – 37-39. – https://www.atiner.gr/2022psy-pro. – https://cloud.mail.ru/public/iboE/uH4sWJ5yj) Ауызша баяндамамен толық қатысым және мақала жариялануына қабылданды (Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Макашева А.М., Бекенжан Ж.Б. Жеке тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі: заманауи университеттің рөлі / ХХІ ғасырдағы мұғалімдердің білім алу, кәсіби даму және денсаулығын сақтау [Электрондық ресурс]: Педагогикалық білім жөніндегі VIII Халықаралық форумының ғылыми еңбектер жинағы.- Электрондық мәтіндік деректер (1 файл: 7,16 Мб) – Қазан: Қазан университетінің баспасы, 2022. – II бөлім. – 659 б. – 305-312 б.) Қазан қаласында (РФ) 2022 жылғы 25 – 27 мамырда өткен педагогикалық білім жөніндегі VIII халықаралық форумда. |
2 | Бағдарламаның білім беру мазмұнын іске асыру – студенттерге арналған семинар-тренингтер, вебинарлар және тренингтік дөңгелек үстелдер өткізу. Толық мәтінді ғылыми мақаланы Scopus журналында жариялауға дайындау. Қазан, Омбы қалаларында өтетін конференцияларға қатысу. Авторлық құқық куәліктерін алу | Оқыту семинарлары (3), тренингтер (2), мастер-класс (1), дөнгелек үстел (1) өткізілді және нәтижесінде студенттер мен оқытушыларға ЖОО үлгісіндегі Алғыс хаттар, сертификаттар берілді:
– ПОҚ үшін арналған «Қазіргі әлемдегі әлеуметтік жауапкершіліктің генезисі» семинары, 01.07.2022; – «Жоғары білім беру жүйесінде студенттер арасында әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастырудың әдістемелік негіздері» халықаралық қатысумен семинар (вебинар) 08.07.2022 ж.; – ПОҚ үшін халықаралық қатысумен семинар (вебинар) «Білім беру және медициналық ұйымдар қызметкерлерінің стресске төзімділігі мен төтеп бере алуын арттыру негізінде әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру», 05.10.2022 ж.; – ПОҚ мен студенттерге арналған «Мен өз өмірім үшін жауаптымын!» тренингі, 07.01.2022; – ПОҚ мен студенттерге арналған «Әлеуметтік жауапкершілік – жеке тұлғаның табысты өзін-өзі дамыту мен жетілдіру кепілі» тренингі, 07.01.2022; – ПОҚ және кураторларға арналған «Университет жағдайында студенттің әлеуметтік жауапкершілігін арттыруға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету» шебер класы және дөнгелек үстел, 22.09.2022 ж. Scopus дерекқорымен индекстелген журналда толық мәтінді мақала дайындалды және жарияланды (35-тен жоғары пайыздық): Knissarina, M., Imanchiyev, Z., Adanov, K., Baikulova, A., Zhumaliyeva, G. and Kushekbayeva, A. 2022. Social responsibility of students in the conditions of professional training in higher educational institutions. Cypriot Journal of Educational Sciences. 17, 8 (Aug. 2022), 2580–2592. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i8.7908. 2022 жылғы Қазан халықаралық лингвистикалық саммитіне онлайн қатысу үшін: «Қазіргі лингвистика: теориядан практикаға» (KILS 2022) халықаралық ғылыми конференциясына Тенеряднова С.П., Книсарина М.М., Сисенова А.Т. «Жеке тұлғаның этикалық дискурсындағы әлеуметтік жауапкершіліктің көрінісі» баяндама/мақала мәтіні және өтініші берілді. Қазан, РФ, 11/14-16/ 2022. (Орындалу процесінде: жүктеу және хат алмасу скриншоттары бар) V Бүкілресейлік «Омскы ғылыми оқулары» ғылыми конференциясына қашықтықтан қатысу үшін Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Бекешова Г.У. «Әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастырудағы отбасының рөлі» және Жумалиева Г.С., Тенеряднова С.П., Книсарина М.М. «Кәсіби іс-әрекеттің негізін құрау принципі ретінде әлеуметтік жауапкершілік» тезистерінің мәтіндері мен өтініштер берілді, Омск, РФ, 07.11.2022-02.12.2022 ж. (Орындалу процесінде: жүктеу және хат алмасу скриншоттары бар) «Ғылыми туынды» объектісі ретінде алынған ғылыми нәтижелерге авторлық құқықты тіркеу туралы 3 (үш) куәлік берілді – «Тұлғаның әлеуметтік жауапкершілігі: заманауи университеттің рөлі», Книсарина М.М., Жұмалиева Г.С., Бекенжан Ж.Б., 14.09.2022 ж. № 28769; – «Model of formation of social responsibility of students in the conditions of professional training», Книсарина М.М., Сыздықбаева А.Д., Жұмалиева Г.С., 20.09.2022 ж. No28913; – «Psychological and Pedagogical Aspects of Projects on social responsibility of students in e-Learning», Книсарина М.М., Байкулова А.М., Макашева А.М., Жұмалиева Г.С., Сисенова А.Т., 22.09.2022 ж. No28972. |